מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 15/09/2014 13:00
נושא: טכנולוגיה והייטק
גיל צבר, סמנכ"ל הטכנולוגיות בקבוצת מיטב דש
גיל צבר, סמנכ"ל הטכנולוגיות בקבוצת מיטב דש
הודעה לעיתונות

בית ההשקעות מיטב דש בחר בקבוצת אמן לאפיון, פיתוח והקמת אתר אינטרנט

היקף הפרויקט: מעל למיליון ₪

בית ההשקעות מיטב דש בחר בחטיבת הפיתוח והיישומים הפיננסים בקבוצת אמן לאפיון, פיתוח והקמת אתר אינטרנט, עבור לקוחותיו ועבור הקהל הרחב. השלב הראשון בפרויקט צפוי לעלות לאוויר ב-2014 ולהמשיך לשלבים הבאים ב-2015. הפרויקט יהווה שידרוג משמעותי של השירות ללקוחות בבית ההשקעות, בגישת ה-Self Service. היקף העסקה: מעל למיליון שקלים.

האתר החדש ישרת את כלל הלקוחות הקיימים והלקוחות הפוטנציאלים של בית ההשקעות ויספק מידע שיווקי ופיננסי על ניהול תיקי השקעות בארץ ובחו"ל, ניהול קופות גמל, קרנות השתלמות ופנסיה, ניהול קרנות נאמנות, מסחר בבורסה ועוד. האתר יפותח על בסיס מערכת ניהול תוכן וסביבה ייחודית בעלת אופי אבטחתי גבוהה. הפיתוח יעשה על ידי חטיבת הפיתוח והיישומים הפיננסיים באמן, בשיתוף מחלקת העיצוב של אמן – Aman UI& Design.

לאחר המהפיכה בתחום השירות בענף הבנקאות, כעת גם בית ההשקעות מיטב דש משדרג את יכולותיו לספק לקהל לקוחותיו שלל פעולות באמצעות אתר האינטרנט החדש, שיפותח בצורה המותאמת גם למכשירי מובייל. בין הפעולות שיתאפשרו בתהליכים דיגיטליים ללא מגע יד אדם: בקשת הלוואה אונליין, מעבר בין מסלולי השקעה ועוד.

לדברי גיל צבר, סמנכ"ל טכנולוגיות של קבוצת מיטב דש: "בית השקעות מיטב דש ממשיך לקדם פתרונות בכדי שלקוחותיו יקבלו את השירות הטוב ביותר. עם האתר החדש שלנו, קהל לקוחותינו יוכלו להבין טוב יותר את מצבו הפיננסי ולחסוך זמן על ידי ביצוע פעולות פשוטות בלחיצת כפתור. אנו שמחים כי המומחים של קבוצת אמן משתפים איתנו פעולה בנושא הזה, ואנו בטוחים כי ביחד ניצור את המוצר הטוב ביותר ללקוחותינו."

לדברי זיו אברמוביץ', סמנכ"ל, מנהל חטיבת פיתוח ויישומים פיננסים בקבוצת אמן: "אנו שמחים על בחירתו של בית ההשקעות מיטב דש בנו. הפתרון שתספק הקבוצה יעניק יתרון בתחום הדיגיטל והערוצים הישירים ויספק עמידה בעקרונות שהציב לעצמו בית ההשקעות המתבטאים בפתרון הוליסטי לצרכים השירותיים, השיווקים, התפעוליים והרגולטורים של בית ההשקעות. מיטב דש חיפשה חברה אמינה ומנוסה להקמת מערך השירות האינטרנטי שלה לרבות שירותי פעיליות עצמאיות ולקבוצת אמן יש ניסיון רב בתחום הזה. מאחורינו פרויקטים מוצלחים רבים בתחום ה-"WEB.
בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ-133 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הברוקראז', ניהול סיכונים, ניהול תוכניות אופציות לעובדים, מכללה ללימודי שוק ההון, ייעוץ משכנתאות ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ובעלי השליטה בה הינם קבוצת BRM ומר צבי סטפק.

קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ובין חברות ה-IT הוותיקות בארץ. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות ומוצרים מתקדמים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות בעולמות תוכן של תשתיות, פיתוח תוכנה ויישומים ומיקור חוץ. הקבוצה מתמחה במתן פתרונות בתחומים שונים, ביניהם: אינטגרציה ואיכות נתונים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, סייבר, שליטה ובקרה, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, הנדסת אנוש בתוכנה (UX), WMS, BI, סמיקונדקטורס ועוד. הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן: Citrix, Informatica, Palo Alto Networks, Good Technology, FireEye, Solera Networks, BackBase ועוד, והיא שותפה בכירה של חברות טכנולוגיה מובילות כמו HP, Symantecומיקרוסופט. הקבוצה מספקת גם פתרונות מיקור חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל. לחברה משרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובמזרח אירופה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.