מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 15/09/2014 13:31
נושא: טכנולוגיה והייטק
לוגו רד האט
לוגו רד האט
לוגו מטריקס
לוגו מטריקס
הודעה לעיתונות

מטריקס ורד האט השיקו בישראל את גרסת 7 החדשה של Red Hat Enterprise Linux

רד האט ומטריקס, המפיצה הראשית של רד-האט (Red Hat) בישראל, השיקו את גרסת Red Hat Enterprise Linux 7 החדשה, במסגרת אירוע חגיגי שערכו בהשתתפות מאות לקוחות ושותפים עסקיים בסינמה סיטי בגלילות.

גרסת Red Hat Enterprise Linux 7 החדשה מביאה עימה מגוון רחב של יכולות ושיפורים ייחודיים במטרה לתת מענה מלא ויעיל יותר לצרכים ולאתגרים של הדאטה סנטר הארגוני המודרני והעתידי, כגון ניהול ענן היברדי וסביבות עבודה משולבות.

יתרונות הגרסה החדשה באים לידי ביטוי בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה, ביציבות ואמינות גבוהה הנדרשת למערכות קריטיות, בביצועים גבוהים ובקלות הניהול של סביבות ה-IT. כל זאת מעבר לגמישות ולזריזות העבודה, המאפיינת את פתרונות רד האט. בין החידושים ניתן למצוא מערכת חדשה לניהול התהליכים במערכת ההפעלה ובאפליקציות, יכולות Tuning מתקדמות, התממשקות והטמעה בסביבות וירטואליות, מנגנון ניהול זהויות מרכזי ויעיל יותר, כלי פיתוח ודסקטופ מתקדם וידידותי יותר.

את דברי הפתיחה בכנס נשא חואן רובר, שמונה לאחרונה למנהל קבוצת הקוד הפתוח בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, נציגת רד האט ישראל. רובר בירך את המשתתפים והודה להם על חלקם בקידום קהילת משתמשי רד האט בישראל.

דובר נוסף במפגש היה מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. לדברי הדס, "85% מהארגונים בעולם משתמשים בקוד פתוח וישראל מובילה בתחום זה, בין היתר בזכות פתרונות רד האט לשוק הארגוני בישראל". לדבריו "הדרך של רד האט היא לשתף ולאמץ את החדשנות של כ-100,000 פרויקטי קוד פתוח בעולם ולהפוך אותם לפתרונות IT יציבים, בדוקים ומוסמכים עם מערך תמיכה מסביב לשעון. אקו סיסטם מלא ומבוסס המאפשר לארגוני אנטרפרייז להשתמש בפתרונות הקוד הפתוח, תוך מימוש כל היתרונות שלהם ובבטחון מלא".

עוד ציין הדס כי "מטריקס מייצגת את פתרונות רד האט מזה 11 שנים ומאז פתרונות הקוד הפתוח של רד האט הפכו לחלק בלתי נפרד ממערך המחשוב של הארגונים המובילים והגדולים בישראל עם למעלה מ-700 לקוחות ו-12 שותפים עסקים שיחד עם מטריקס מובילים את התחום".

דן טולדנו, מנהל אזורי ברד האט לאזור ישראל, יוון וקפריסין, ציין כי "רד האט מצטיינת בשבירת מוסכמות ומביאה חדשנות לכל מי שמיישם ומטמיע את פתרונותיה בארגון".
לדבריו "ניתן למצוא פתרונות קוד פתוח גם במערכות מבצעיות וקריטיות ומבצע 'צוק איתן' הוא הוכחה בולטת לכך". טולדנו ציין כי הקוד הפתוח מאפשר את כוח הבחירה, ומטריקס ורד האט מאפשרות זאת לחברות וארגוני אנטרפרייז."

טולדנו הוסיף כי גרסת Red Hat Enterprise Linux 7 מביאה מגוון רחב של חידושים ושיפורים ובראשן הוספת פונקציית ה- "מכולות" (containers) של יישומים, כך שניתן להרחיב את סביבת ה-IT לסביבות משולבות - מהיישומים ועד לשירותי ענן – בכל מקום, במערכות הפיזיות, במכונות הווירטואליות ובכל תצורות הענן.

למידע נוסף על הגרסה החדשה:חואן רובר [email protected]

אודות מטריקס:
מטריקס, המעסיקה כ-6,750 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, ,Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים.
הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2013 הגיע ל- 2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השישית ברציפות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.