מפרסם: פרו אסטרטגיה
תאריך: 16/09/2014 12:41
נושא: צרכנות
קולון 101 לכביסה ריחנית
קולון 101 לכביסה ריחנית
הודעה לעיתונות

מתרעננים לקראת השנה החדשה עם קולון 101

טיפים לשמירה על כביסה ריחנית

לקראת חגי תשרי אנו שמחים להגיש טיפים לשמירה על כביסה ריחנית באדיבות מותג הכביסה המוביל קולון 101, שהשיק לאחרונה את מהדורת קולון 101 בניחוח פריחה רעננה. מוצר זה, שהושק במהדורה מוגבלת, מצטיין בשמירת הרעננות לאורך זמן בזכות תוספת המיקרו-קפסולות, בנוסף ליעילות המוכחת בניקיון ובהסרת כתמים.

הטיפים של קולון 101 לכביסה ריחנית כל השנה

  • אל תדחו כביסה של בגדים מיוזעים: החום והלחות עדיין איתנו, וגם הבגדים המיוזעים. מומלץ לא לזרוק את הבגדים לסל הכביסה ולשכוח מהם, אלא לטפל בהם מוקדם ככל האפשר. ראשית כדאי לטפל נקודתית בכתמי הזיעה, אחר כך להשרות את הבגד במים חמים עם קולון Professional ולבסוף לכבס במכונת הכביסה עם קולון 101 בניחוח פריחה רעננה.
  • שימרו על ניקיון המכונה: כדי לשמור על תקינות המכונה ולמנוע ריחות לא נעימים, מומלץ אחת לחודש להפעיל אותה ריקה מבגדים, עם אבקת כביסה, בחום של 60 מעלות.
  • זכרו לא להשאיר כביסה נקייה במכונה: לאחר שהמכונה סיימה לעבוד – רוקנו אותה. מכונת כביסה סגורה ומלאה בבגדים לחים מהווה מצע לחיידקים ולריחות.
  • שמרו על הריח הנעים אחרי שהבגדים כובסו: לאחר שכיבסתם את הבגדים בקולון 101, ייבשתם אותם וקיפלתם – שמרו אותם בארון עם שקיק קטן ובו מעט אבקת כביסה, שתפזר ריח נעים ותעזור לשמור על הבגדים שלכם ריחניים זמן רב.

אבקת כביסה קולון מנקה 101 כתמים, איתם אנו מתמודדים בשגרת היומיום וביניהם: כתמי מזון, שתייה, איפור, צבעי ילדים, בוץ ואחרים (עפ"י תוצאות בדיקות המעבדה לבדיקות טקסטיל של שנקר). קולון 101 כולל מגוון מוצרים ביניהם אבקת כביסה, ג'ל, אבקה וג'ל לכביסה צבעונית וקפסולות ג'ל סופר מרוכז.

מחיר מומלץ לצרכן:30-65 ₪ (בהתאם למשקל האריזה, 3-8 ק"ג).
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ורשתות הפארם.

נודה מאוד על שילוב המוצר בכתבות הנוגעות לטיפוח הבית לקראת החגים, ו/או לשילוב הטיפים באדיבות קולון 101.

וחומר מלבין על בסיס חמצן – כמו קולון 101
לינק לאתר קולון : http://www.colon.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרו אסטרטגיה.