מפרסם: לירון תקשורת
תאריך: 23/09/2014 15:42
נושא: אינטרנט, פרסום
תילתן- Addict
תילתן- Addict
הודעה לעיתונות

גאווה ישראלית: אתר הפרסום הגדול ביותר בעולם AdsoftheWorld נותן במה ליצירתיות של תילתן

לפעמים כל מה שצריך זה רעיון גרוע

מרבית כרטיסי הביקור שמוגשים בכנסים שונים מוצאים את מקומם זרוקים על הרצפה בסופו. ההשלכה הזו תרתי משמע הובילה את אדיקט- משרד הפרסום של 'תילתן- המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית' להיערך אחרת לקראת כנס לימודים גדול ולהפיק כרטיסי ביקור מקומטים מסקיצות, סלוגנים בהתהוות ובעיקר רעיונות גרועים שמצאו את סופם בפח הנייר. לצד באי הכנס שלא נותרו אדישים למראה כדורי הנייר הממותגים, אתר הפרסום הגדול ביותר בעולם AdsoftheWorld.com נתן במה מכובדת לרעיון הקריאטיבי, כאות של כבוד. הצעד שנקטה תילתן מעורר השראה לדור הבא בברנז'ה וממחיש את 'הברק' הדרוש והחשיבה מחוץ לקופסא בכדי להצליח בעולם הפרסום והקופירייטינג.

קרדיטים:

סוכנות פרסום: Addict Haifa israel
מנהל קריאטיב ראשי: אורן מאיר
מנהל קריאטיב דיגיטל : אוהד צרום
מנהל פרויקטים דיגיטל: רועי גרינפלד
מפיקה:לאה שמש
ארט: קרן בייטלמן
תקציבאית: ליאת זייפרט

לקוח: 'תילתן- המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית'
סמנכ"ל תילתן: נסים חיון
מנכ"ל תילתן: ארז ישכרוב

http://adsoftheworld.com/media/dm/tiltan_college_the_bad_idea_business_card

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לירון תקשורת.