אמיר שי, מנהל תחום תשתיות וטכנולוגיות תקשוב במשרד הבריאות
אמיר שי, מנהל תחום תשתיות וטכנולוגיות תקשוב במשרד הבריאות
הודעה לעיתונות

תים-נטקום סיימה הטמעת פרויקט גיבוי ארגוני מרכזי המבוסס Symantec & EMC במשרד הבריאות. ההיקף: כמיליון ש"ח

הפרוייקט כלל את החלפת התוכנה של מערך הגיבוי המרכזי ויישום גיבוי לדיסק של מאות שרתים וירטואליים ופיזיים, גיבוי בסיסי נתונים, שכפול מידע לאתר DR וגיבוי לקלטות

אגף שירותי מומחה של חברת תים-נטקום, ספקית המחשוב וחברת האינטגרציה המובילה בישראל, סיימה פרוייקט רחב היקף לגיבוי ארגוני מרכזי במשרד הבריאות. הפרוייקט, שהיקפו מוערך במעל מיליון ש"ח, כלל את החלפת תוכנת הגיבוי המרכזי ויישום הגיבוי של מאות שרתים וירטואליים ופיזיים למערך דיסקים, גיבוי בסיסי נתונים, שכפול מידע לאתר DR וגיבוי לקלטות. הפרוייקט בוצע באמצעות טכנולוגיית ה- NetBackup של חברת Symantec ובשילוב מערכות גיבוי לדיסק Data Domain מבית EMC.

את הפרויקט יזם מנהל תחום תשתיות וטכנולוגיות תקשוב של משרד הבריאות שפיקח על המבצע המורכב שתוכנן ויושם על ידי אגף שירותי מומחה של תים-נטקום שבמסגרת הפעילות ביצע את ההתקנות, הבדיקות, ההדרכות ומסירת המערכת ובנוסף ימשיך לספק ייעוץ ותמיכה עתידית.

לדברי אמיר שי, מנהל תחום תשתיות וטכנולוגיות תקשוב במשרד הבריאות : "מדובר בפרויקט בעל חשיבות גבוהה עבורנו ובהיקף רחב, שבוצע בצורה הטובה ביותר. שיתוף הפעולה עם מומחי תים-נטקום וניסיונם הרב בפרויקטים מורכבים מעין אלו יחד עם ניהולו הישיר של טל אביטן, ארכיטקט התשתיות במשרד, תרמו רבות להצלחת הפרויקט ולקליטת המערכת אצלנו לתפעול השוטף על ידי אנשי המחשוב של משרד הבריאות".

לדברי יוסי ליס, מאגף שירותי מומחה של תים-נטקום "היישום וההטמעה מספקים למעשה 'ראש שקט' למנהלי המערכת במשרד הבריאות ומאפשרים להם ליהנות מחזית טכנולוגית מוכחת בתחום הגיבוי הארגוני המרכזי ושיחזור נתונים. במהלך הפרויקט עמדנו בפני אתגרים שונים ובשילוב עם הכוחות המקצועיים והיכולות המקצועיות הגבוהות של צוות משרד הבריאות השגנו את היעדים והמטרות שהוצבו בהצלחה ובזמן שתוכנן". יוסי ליס שמנהל את פעילויות אגף שירותי מומחה מול משרד הבריאות מוסיף, "הפתרון יושם על שרת מסטר וירטואלי ושני שרתי מדיה פיזיים עם Data Domain כ-OST וכלל גיבוי של כ- 60 שרתים פיזיים וכ- 350 שרתים וירטואליים על קלסטר ESX עם כ- 13 מארחים. כן בוצע של מסדי נתונים ויישומים המופנים למארזי Data Domain ומשוכפלים ל- Data Domain באתר DR באמצעות טכנולוגיית Optimized Duplication ו- SLP. בנוסף, הגיבויים החודשיים משוכפלים גם לקלטות לשמירה מחוץ לאתר".

הפרוייקט התחיל במחצית 2013 הסתיים ברבעון השני של 2014, כשבהמשך צפויים שדרוגי גרסאות וגידול בנפחי האחסון.

אודות תים-נטקום
תים-נטקום מקבוצת מלם-תים, הינה ספקית המחשוב וחברת האינטגרציה המובילה בישראל, על פי דוחות חברת האנליסטים STKI. החברה מגלמת מעל ל- 40 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתקשורת. יכולות החברה מבוססות על פיתוח מתודולוגיות ייחודיות בתחומי המחשוב המתקדמים ועל יכולות מקצועיות מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל. לתים נטקום מוניטין מצטבר המבוסס על מכלול שירותים רחב, אותם היא מציעה לבסיס לקוחות מגוון. ארגונים רבים בכל מגזרי המשק: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשיה ומסחר, פיננסי, הייטק , טלקום ועוד, נהנים מפתרונות החברה המגובים בשירות איכותי ובלתי מתפשר.

HYPERLINK "http://www.malamteam.com" www.malamteam.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.