התאחדות התעשיינים בקפה נחלה
התאחדות התעשיינים בקפה נחלה
הודעה לעיתונות

תעשייני הצפון במפעלי סובחי נחלה ובניו בשפרעם

התאחדות התעשיינים קיימה השבוע בשפרעם מפגש תעשיינים מיוחד במפעלי חברת סובחי נח'לה ובניו בע"מ שמייצרת קפה נח'לה אדום.

התאחדות התעשיינים קיימה אתמול בשפרעם במפעלי סובחי נח'לה ובניו בע"מ שמייצרת קפה נח'לה אדום, מפגש בהשתתפות עשרות תעשיינים. במפגש נכחו מנכ"לים וסמנכ"לים ממגוון תחומים בתעשייה שנהנו מסיור מרתק בין ניחוחות קפה נח'לה אדום המשובח, הטכנולוגיה המתקדמת, קו הייצור המרשים של המפעל ושמעו מצגת מהמנכ"ל סאמר נח'לה על עולם הקפה. בנוסף, נהנו המשתתפים משתי הרצאות מקצועיות של מרצים אורחים , מומחים בתחומם בנושא "חדשנות במוצרים ובשיווק ככלי לפריצת דרך"

פתח את היום ניעמי איוב, ראש תחום המגזר הערבי בהתאחדות התעשיינים, במילות ברכה למשתתפים ואמר שהוא מודה לסאמר נח'לה, מנכ"ל קפה סובחי נח'לה ובניו על אירוח המפגש, על התמיכה והשיתוף המקצועי. "אני רואה חשיבות רבה בשילובם של החברות ומפעלי התעשייה במגזר הערבי בפעילות התאחדות התעשיינים ובמימוש הפוטנציאל הרב הטמון בחיבור זה. החיבור וחיזוק הקשר בין התעשיינים הערבים לכלל התעשיינים בישראל יכול להוות יתרון כלכלי אדיר לשני הצדדים ויום עיון זה הוא דוגמא מצוינת לפוטנציאל החיבור מסוג זה ."

ניעמי הוסיף וציין כי "אנו, בהתאחדות התעשיינים, מאמינים כי כלכלה איתנה וצומחת היא אינטרס משותף לכלל התושבים במדינה ופיתוח תעשייה חזקה ומצליחה בכל המגזרים היא המחבר בין כולנו במטרה ליצור חברה וכלכלה טובה יותר לטובת הכלל".

סאמר נח'לה: "היה לנו הכבוד לארח מפגש מסוג זה במפעלנו בשפרעם, חברת סובחי נח'לה ובניו בע"מ מהווה כדוגמא מוצלחת לתעשייה במגזר הערבי, כמו כן אנו מודים להתאחדות התעשיינים בכלל ולמר נעמה איוב בפרט שארגן את היום המוצלח הזה שבו נכחו תעשיינים ערבים ויהודים, והצטרפו להרצאות מרתקות ויישומיות בתחום התעשייה ועל המכשולים והקשיים שמתמודד בה התעשיין בכלל והתעשיין הערבי בפרט."

ליאור אפלבאום, מנהל התאחדות התעשיינים במרחב צפון
התייחס לחשיבות של שימוש בכלי סיוע ובפיתוח מו"פ וחדשנות במפעלי תעשייה שנמצאים בהתפתחות ובתחרות מתמדת עם שווקים מאתגרים. בהמשך ציין אפלבאום ש"התאחדות התעשיינים מגנה בחריפות כל ניסיון להחרמת חברות בבעלות ערבית, יהודית או כל בעלות אחרת. כל ניסיון לערב פוליטיקה וכלכלה מנוגד לאבני היסוד עליהן מושתתת הכלכלה כולה."

אורן הרמבם, מנהל האגף למפעלים קטנים ובינוניים בהתאחדות התעשיינים, הציג את כלי הסיוע שמעמיד האגף למפעלים אלו שהם קרוב ל- 80% מקרב התעשייה והסקטור היצרני בישראל. התעשיינים סיכמו את המפגש בהצלחה וציינו לטובה בפני ניעמי איוב את יוזמת ההתאחדות לקיים הכשרות וימי עיון, מפגשי תעשיינים וסדנאות באזורים שונים בצפון ובכלל זה במפעלי המגזר הערבי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל.