מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 22/10/2014 11:22
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

דוח פורסטר קובע: SAP מדורגת כמובילה בתחום פתרונות SaaS לניהול משאבי אנוש בענן

דוח חדש של חברת המחקר פורסטר מציין את חברת ,SAP כמובילה בתחום פתרונות SaaS (תוכנה כשירות) לניהול משאבי אנוש. הדוח, הנושא את השם: The Forrester Wave: SaaS Human Resource Management Systems לרבעון 4 של שנת 2014, סקר מגוון פתרונות ענן בתחום ניהול משאבי אנוש וביניהם את פתרון SuccessFactors של חברת SAP. הדוח מציב את SAP כמובילה בתחום פתרונות מבוססי ענן לניהול ההון האנושי, זאת על בסיס יתרונות הפתרון המוצע על ידה, אסטרטגיית הפתרון בהתאם למגמות בענף ובסיס הלקוחות הקיים של החברה בשוק.

הדירוג המוביל שנתנה חברת פורסטר לפתרון SuccessFactors SAP לניהול משאבי אנוש בענן, שהושק לפני כשנתיים, מבטא את המחויבות וההתמקדות של חברת SAP ביצירה ואספקת פתרונות מבוססי ענן, המסייעים לחברות להשיג את יעדיהם העסקיים. ככל שכוח העבודה הופך להיות יותר ויותר גלובלי, וירטואלי וגמיש, כך חברות נדרשות למערכות ממוקדות עובדים, המותאמות לצורכי החברה, ומאפשרות לה להגשים את יעדיה האסטרטגיים בתחום.
היכולות והגמישות שמספק פתרון SuccessFactors HCM suite, מאפשרות לארגונים לפשט את תהליכי ושירותי משאבי האנוש בארגון, לייצר מעורבות גבוהה יותר של העובדים, לייעל את עבודתם ולהשיג את התוצאות העסקיות הרצויות. כל זאת באמצעות הגמישות והחדשנות שסביבת הענן מביאה עימה.

לדברי מייק אטלינג, נשיא פתרונות משאבי אנוש בחברת SuccessFactors, מבית SAP, "פתרונות HR מסורתיים יודעים להתמקד רק בניהול הטאלנטים בארגון או בניהול רשומות העובדים. כיום באמצעות פתרון SuccessFactors Employee Central, אנו יודעים להציע הרבה מעבר לכך, מה שמאפשר לארגון להבין ולזהות את הקשר בין העובדים וביצועיהם לבין יעדי הארגון. יכולות אלו מחזקות ומבססות את פעילות ה-HR בארגון בעמדה אסטרטגית יותר מול ההנהלה והמנכ"ל".
אטלינג מוסיף כי, לקוחות מחפשים כיום פתרונות גמישים ופשוטים, הניתנים לגישה מרחוק גם באמצעות התקני מובייל ומאפשרים חיבור יעיל ונוח לרשתות החברתיות. אנו שמחים להיות מדורגים כמובילים בזכות היתרונות הללו ומגוון היכולות שאנו יודעים לספק. יכולות המשלבות חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר, ניהול רשומות עובדים גלובלי, פונקציונאליות נרחבת לניהול טאלנטים בארגון ומערכות שכר בינלאומיות".

אודות פעילותה של SAP בישראל
SAP היא ספקית יישומי התוכנה העסקיים הגדולה בישראל. SAP מציעה פתרונות לתחומי פעילות הליבה של ארגונים, והיא היחידה הפועלת בארגונים בכל סדר גודל ובכל תעשיה. מבין 3,400 לקוחות SAP, כמאתיים הם ארגונים גדולים והשאר ארגונים בגודל בינוני וקטן. ל-SAP ישראל כ-220,000 משתמשי-קצה, והיא ספקית יישומי התוכנה העסקיים המובילה בכל מגזרי התעשייה במשק: המגזר הציבורי, בטחון, בנקאות וביטוח, אנרגיה ותשתיות, בריאות, תעשייה מסורתית, תעשיית הטכנולוגיה, קמעונאות וסיטונאות, נדל"ן. בין לקוחות SAP בישראל נמנים ממשלת ישראל, צה"ל, רוב החברות הגדולות במשק, ומאות רבות של ארגונים אחרים.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.sap.com/israel

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.