מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 22/10/2014 12:56
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

פתרון ה- All Flash של קמינריו גבר על המתחרים בועידת Flash Memory 2014

Kaminario K2 - פתרון ה- All Flash של חברת קמינריו הישראלית, זכה בתואר ה- Most Innovative Flash Memory Technology" בועידת Flash Memory 2014, אשר נערכה בסנטה קלרה – קליפורניה. הפרס ניתן ל- Kaminario K2 בזכות המרכיבים החדשניים של הפתרון והעובדה שהוא מציע חדשנות ופריצת דרך בזמינות, בביצועים ובארכיטקטורה גמישה המאפשרת גידול בשני מימדים: Scale-Up ו- Scale-Out. חדשנות זו מציבה את הרף הגבוה ביותר בתחום מערכות האחסון לדאטה סנטר המודרני.

הדור החמישי של Kaminario K2 נבחר כ- Best of Show בכנס, תוך שהוא גובר על פתרונות רבים בתעשייה בזכות יכולתו להתגבר על כמה מן ה"כאבים" המרכזיים של ארגונים כיום בתחום האחסון הארגוני, ובכלל זה סקאלביליות, זמינות, גמישות ופשטות בניהול. K2 הוא פתרון ה- All-Flash הראשון המציע לחברות את היכולת להתחיל בקטן ולגדול בנפח האחסון תוך שימור רמת הביצועים. ל- K2 יש את הארכיטקטורה היעילה ביותר עם יכולת ניצול הנפח הגבוהה ביותר ועם ניהול יעיל ביותר של מטה-דאטה. K2 יכול לספק את היכולות הללו במחיר של 2 דולר בלבד לג'יגה בייט של נפח אחסון לשימוש, תוך שהוא מתחרה בפתרונות אחסון HDD ופתרונות היברידיים.

"פתרונות All Flash שיושקו בגל הבא יצטרכו להגיע לרמות חדשות של חסכון CapEx ו- OpEx על מנת שארגונים יאמצו אותם. פאנל השופטים שלנו חיפש מוצר עם חדשנות שתביא אותו לרמות חדשות של גמישות, סקלביליות ויחס עלות/תועלת הטוב ביותר", אמר ג'יי קריימר, יו"ר ועדת הפרס.

"אנו גאים להעניק ל- Kaminario K2 את פרס החדשנות כיוון שהוא כולל ארכיטקטורת Scale-Up ו- Scale-Out מרשימה המציבה את הסטנדרט הגבוה לפתרונות אחסון אחרים בעתיד. בנוסף, בחרנו ב- K2 בזכות היכולות שלו לשנות את הזירה, ובכלל זה חסכון באנרגיה לתפעול וקירור וטכנולוגיות לאחסון יותר נתונים בפחות מקום באמצעות דה-דופליקיישן ודחיסה, Thin Provisioning ו- K-Raid", הוסיף קריימר.

אודות קמינריו
קמינריו היא חברת הייטק המפתחת ומשווקת פתרונות אחסון עתירי ביצועים, ומובילה את מהפכת האחסון-All Flash Array . פתרונות האחסון המהיר של החברה מונעים צווארי בקבוק בתעבורת קלט/פלט (I/O), מפחיתים באופן משמעותי את זמני התגובה (Latency), מאיצים את האפליקציות העסקיות הקריטיות בארגון בצורה משמעותית ובכך מביאים לחסכון בעלויות ומשאבים. כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו באפליקצייה. Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורה שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת גדילה בנפח האחסון ובביצועים בצורה לינארית (Scale Out). מרכז הפיתוח של קמינריו נמצא ביקנעם בישראל והיא מפעילה סניפי מכירות בישראל, אירופה, ובניוטון-מסצ'וסטס. פתרונות קמינריו משווקים בישראל על ידי חברת מטריקס. למידע נוסף בקרו באתר: www.kaminario.com .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.