מפרסם: השר אורי אריאל
תאריך: 22/10/2014 17:50
נושא: אקטואליה
הנחת אבן הפינה
הנחת אבן הפינה
הדמיית הפרוייקט
הדמיית הפרוייקט
הנחת אבן הפינה
הנחת אבן הפינה
הנחת אבן הפינה
הנחת אבן הפינה
הנחת אבן הפינה
הנחת אבן הפינה
הודעה לעיתונות

השר אורי אריאל באחיסמך: אלחם בחוק הגיור כדי שלא יעבור. לא נשב בממשלה שמעבירה חוק אנטי יהודי.

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל השתתף היום בצהריים בהנחת אבן הפינה לשכונת אחיסמך בעיר לוד. מדובר בשכונה שבנייתה נתקעה במשך שנים רבות, ולאחרונה בזכות התערבותו של שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, יתאפשר לבנות בה כ 3000 דירות חדשות אשר מרביתם נמכרו כבר לפני שנים.

הנחת אבן הפינה במתחם הבנייה עצמו התאפשרה לאחר שבשבועות האחרונים עמלה הועדה המכינה יחד עם צוותים מיוחדים על מנת להכשיר את השטח. באירוע השתתפו גם ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו, ח"כ יעקב אשר, יזמים ומאות רוכשי הדירות.

במהלך הטקס התייחס שר הבינוי והשיכון אורי אריאל לחוק הגיור ואמר: "יש כאלה שרוצים לפגוע בזהותה היהודית של מדינת ישראל ולהעביר את חוק הגיור. זה חוק רע מאוד שאסור בשום פנים ואופן שיעבור, ושנתמך בידי התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות שפועלות באופן אינטנסיבי לקעקע את דמותה היהודית של מדינת ישראל. אני אומר לכם בצורה הכי ברורה: אני אלחם בחוק הזה על מנת שלא יעבור. לא נשב בממשלה שמעבירה חוק אנטי יהודי".

השר אריאל התייחס לבנייתה של השכונה החדשה וציין כי זהו יום חג לעיר לוד: "בחודש הקרוב תתחיל לפעול תוכנית "מחיר מטרה" שיזמנו במשרד הבינוי והשיכון ושקובעת את מחיר הדירה הסופי – אין כאן קריטריונים ואין אפליה. בכל מקום שנוכל לשווק ב"מחיר מטרה" נעשה זאת. אנחנו ממשיכים לבנות בכל רחבי הארץ. אנחנו מקדמים את מחיר מטרה ואת מע"מ 0 לכל אזרחי ישראל, תוכניות משמעותיות שהמדינה משקיעה בהן מיליארדי שקלים. כאשר המטרה ברורה: להוריד את מחירי הדיור בישראל לכל האוכלוסייה".

ראש עיריית לוד עו"ד יאיר רביבו: "השכונה החדשה תהווה נדבך חשוב בבניינה של העיר לוד אשר נמצאת בתנופת פיתוח אדירה. אני משוכנע שאוכלוסיית בני התורה יחזקו ברוחם הגדולה את העיר לוד – עיר התנאים, המשנה לירושלים, ואת מעמדה ויוקרתה. ברכתי ותודתי לשר הבינוי והשיכון אורי אריאל, לח"כ יעקב אשר, ליזמים ולכל הגורמים השותפים על האחדות ואהבת החינם שנרקמה כאן למען הצלחת הפרויקט והעיר לוד. יחד נעשה בע"ה כל שיידרש כדי לקדם את הבנייה במהירות, לרווחת המשתכנים ולתפארת העיר לוד".

מצ"ב תמונות לשימוש חופשי.
קרדיט תמונות: ששון תירם

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- השר אורי אריאל.