מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 23/10/2014 12:34
נושא: בריאות
עגלה רפואית של מיטווך. יח"צ
עגלה רפואית של מיטווך. יח"צ
הודעה לעיתונות

החטיבה לציוד מחשוב של מיטווך משיקה עגלות רפואיות ממוחשבות כתחנות עבודה ניידות לרופאים ולאחיות

החטיבה לציוד מחשוב של מיטווך משיקה עגלות רפואיות ממוחשבות כתחנות עבודה ניידות לרופאים ולאחיות, לקיצור תהליכים וצמצום טעויות אנוש. העגלות הרפואיות שתספק חברת מיטווך, משמשות כתחנות עבודה ניידות. ניתן לשלב בהן מגוון גדול של ציוד מחשוב ,כשמשך זמן עבודה בין טעינות הוא כ- 10 שעות

החטיבה לציוד מחשוב בחברת י.א.מיטווך ובניו הכריזה על שני מוצרי עזר רפואיים חדשים - עגלות רפואיות ממוחשבות ועגלות לחלוקת תרופות - שיכולים לא רק להקל על רופאים ואחיות במוסדות רפואיים וטיפוליים אחרים, אלא משפרים את איכות וקצב העבודה, מונעים טעויות אנוש ותורמים ל- Look אסתטי במחלקות.

העגלות הרפואיות שתספק חברת מיטווך, משמשות כתחנות עבודה ניידות, הזמינות עבור הרופאים בכל מקום, ומאפשרות גישה מהירה ונוחה לתיק הרפואי של החולה. שילדת העגלה עשויה מאלומיניום מעובד, קל משקל בשילוב פלסטיק מוזרק ובעיצוב עכשווי. בוכנת גז פניאומאטית מאפשרת את שינוי גובה משטח העבודה לפי גובה המשתמש. ניתן לשלב בעגלה מחשב All-In-One כמו גם מחשב מיני + מסך או Thin Client + מסך, וקונפיגורציית המחשב ניתנת להתאמה לצרכים ולדרישות הלקוח. מסך המחשב מתכוונן וניתן להטייה בכל כיוון והיחידה אף כוללת מעמד מובנה לסורק בר-קוד, משטח מקלדת מתכוונן, משטח עכבר ימין/שמאל עם כיס לעכבר וסל אחורי לאחסון. לעגלה מערך אנרגיה המותאם לציוד המחשוב שהותקן. הסוללות הנן מסוג Lithium-Ion המאפשרות טעינה מהירה (2 שעות) וזמן עבודה של כ- 10 שעות בין טעינה לטעינה.

עגלות חלוקת התרופות נבנות לפי דרישות הלקוח ומשמשות לאחיות כתחנות עבודה זמינות, המקנות להן גישה מהירה לתרופות, לציוד ולמידע חיוני. הפתרון משפר את איכות העבודה ומונע טעויות אנוש. שילדת העגלות עשויה מפרופילי אלומיניום אובאליים מעוצבים, משטח העבודה עמיד לחומרי חיטוי ורחצה והעגלות כוללות 24 מגירות לתרופות עם אפשרות ל-10 מחיצות במגירה. מנגנון נעילה מרכזית נועל את כל מגירות התרופות. בין התוספות האפשריות: סלסילות לבקבוקים, חישוק למיכל מחטים ומתקן מתקן לכפפות. גם כאן, לעגלה מערך אנרגיה המותאם לציוד המחשוב שהותקן.

החטיבה לציוד מחשוב בחברת י.א.מיטווך ובניו נמנית על הגופים המובילים בארץ לאספקת מערכות תומכות מחשוב ומחשבים, לעסקים ומוסדות בישראל. החטיבה מספקת ללקוחותיה, מזה עשרות שנים פתרונות כוללים ומקיפים לעבודה שוטפת, בתחום מוצרי המחשוב השונים, המותאמים לצרכים הטכנולוגיים המשתנים והמבוססים על מוצרי החברות המובילות בעולם בתחום זה. בין המוצרים והשירותים שמציעה החטיבה: מחשבים, ציוד תקשורת ורכיבי מחשב של יצרנים מובילים, עם מתן תמיכה ושירות, פתרונות הדפסה, הכוללים טיפול מלא במסמכים אירגוניים, מדיה לגיבוי של היצרנים המובילים בתחום, פתרונות לתחום הרפואי, ציוד ארגונומי איכותי לסביבת המחשב, ופתרונות שילוט דיגיטלי.
החטיבה היא חלק מחברת מיטווך הוותיקה , הפועלת בתחומי טכנולוגיית המידע.

המחירים מתחילים בכ- 10,000 ש"ח לעגלה רפואית מאובזרת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.