מפרסם: גיל לבנוני- תקשורת טובה
תאריך: 24/10/2014 08:26
נושא: ספורט
ברוך שמאילוב על הפודיום במיאמי צילום: איגוד הג'ודו
ברוך שמאילוב על הפודיום במיאמי צילום: איגוד הג'ודו
הודעה לעיתונות

גו'דו: ברוך שמאילוב שלישי באליפות העולם עד גיל 21

== עוד הישגים מדהימים לענף הג'ודו. הישראלי הפסיד בדרך לארד רק לאלוף האולימפי מיפן. מקום חמישי ומאוד מרשים לתמנע נלסון לוי. יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי: "עוד הוכחה שיש עתיד ורוד לג'ודו הישראלי"
==

עוד הישג מדהים לג'ודו הישראלי. ברוך שמאילוב, אלוף אירופה לג'וניור עד גיל 21, זכה הלילה במדליית הארד (66 ק"ג) בתחרות היוקרתית והחשובה של השנה - אליפות העולם לג'וניור עד גיל 21 במיאמי.

שמאילוב השיג במהלך התחרות ארבעה ניצחונות, כולם באיפון, אבל הפסיד פעם אחת ולכן יסתפק בארד. בדרך למקום השלישי גבר הישראלי על יריב מאזרבייג'אן בקרב הראשון, על יריב מטורקמניסטן בקרב השני, ברבע הגמר הוא ניצח יריב ספרדי, בחצי הגמר הפסיד ליפני אבה היפומי - האלוף האולימפי לנוער 2014 ומדליסט הכסף מאליפות העולם 2013. בקרב על מדליית הארד ניצח שמאילוב באיפון מדהים את אידוב בוגדן מאוקראינה.

מאמן נבחרת ישראל, אורן סמדג'ה, היה גאה מאוד בשמאילוב: "ההישג הזה שוב מוכיח שאין תחליף לעבודה קשה. ההתמדה של ברוך באה לידי ביטוי בתחרות, ואני מאוד גאה בו".

הישג מכובד לא פחות השיגה הלילה תמנע נלסון לוי (57 ק"ג), שסיימה במקום החמישי והמאוד מרשים באליפות עד גיל 21. הישראלית ניצחה יריבות מפורטוגל וטיוואן, הפסידה ליריבה קנדית ברבע הגמר, ניצחה יריבה מגרמניה בקרב המקדים בבית הניחומים, אבל בקרב על מדליית הארד היא הפסידה ליריבה מרוסיה.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: "אני מאוד גאה בה ובעיקר גאה בדרך שהנבחרת הולכת בה. דרך של עבודה משותפת, של עזרה אחת לשנייה, דרך בה כל ספורטאית וספורטאית התקדמו ביחד וכבודדות".

יו"ר איגוד הג'ודו, משה פונטי, סיכם את הלילה המוצלח: "הדרך בה אנחנו עובדים מוכיחה שיש עתיד ורוד לג'ודו הישראלי. זה לא דבר של מה בכך לעמוד בכל תחרות מחדש על הפודיום ולהגיע לכאלה הישגים. זה לא הגיע משום מקום, זו תוצאה של עבודה ממושכת וקשה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל לבנוני- תקשורת טובה.