הודעה לעיתונות

airberlin חוגגת 25 שנה לנפילת חומת ברלין ומציעה טיסות מיוחדות מעל ברלין

airberlin חוגגת 25 שנה לנפילת חומת ברלין ומציעה שלל אטרקציות לכבוד האירוע

  • שלוש טיסות סיור מעל ברלין ב-8 לנובמבר, בגובה טיסה של 1000 מטרים בלבד
  • airberlin היא המובילה הרשמית הבינלאומית של החגיגות, עם 36,000 נוסעים לעיר הבירה בסוף השבוע של החגיגות
  • האמן Thierry Noir מצייר על חלקים מהחומה עבור חברת airberlin

לכבוד חגיגות ה -25 שנה לנפילת חומת ברלין, airberlin מציעה שלוש טיסות סיור מעל העיר ברלין בשעות הערב של יום שבת ה- 8 בנובמבר, המתחקות אחר מסלול החומה הישנה.
הטיסות מתנהלות באמצעות Bombardier Dash Q400 ומציעות 76 מקומות ישיבה . הטיסות יוצאות בשעות 17:30 ו-20:30 משדה התעופה "טגל" בברלין.
מספרי הטיסות AB1989, AB1990 וAB1991 - נבחרו בקפידה, לציון השנים של נפילת החומה, שנת האיחוד והשנה בה הושקה מחדש חברת airberlin כחברת תעופה גרמנית בעקבות אירועי פרשת המים.

מגובה נמוך במיוחד, של כ -1,000 מטר, נוסעי הטיסה המיוחדת יוכלו לצפות בגבול המואר באורך של 15 קילומטר, המורכב מ- 8,000 בלונים זוהרים המשתרעים מBornholmer Strasse ועד לגשר אוברבאום.
אורה ייחודית תאיר על קטע מהחומה הישנה בתאריכים שבין ה- 7 ל- 9 בנובמבר. מדריך מוסמך ילווה את הטיסות המיוחדות ויספר על ההיסטוריה של העיר המחולקת, ברלין.

הקצין המסחרי הראשי של חברת airberlin גוץ אמלמאן: "זה נפלא שאנו יכולים לחגוג 25 שנה לנפילת החומה ו-35 שנה לחברת airberlin באותה השנה. אנו שמחים במיוחד שאנחנו נמצאים בעמדה כזו המאפשרת לנו לתמוך בחגיגות, הן בדרך של הטיסות המיוחדות שאנו מציעים והן ביכולת שלairberlin כמובילה הבינלאומית הרשמית של החגיגות. בסך הכל, במהלך סוף השבוע של החגיגות, בין ה- 7 ל-9 לנובמבר, אנו נעביר קרוב ל 36,000 נוסעים לברלין. אין חברת תעופה אחרת אשר תעביר יותר נוסעים לחגיגות יובל הכסף לבירה הגרמנית, לזכר נפילתה של החומה".

לא רק באוויר פעילה airberlin. על הקרקע, החברה מיוצגת בקטע מהגבול המואר בגלריית East Side.
גולת כותרת נוספת היא שבשעות אחר הצהריים של יום ראשון ה- 9 בנובמבר, ציוריו של האמן הצרפתי המוכר והמוערך Thierry Noir יוצגו על גבי שני קטעים בחומה עבור חברתairberlin . כבר בשנת 1990, עיצב האמן מקטעים בגלריית East Side, הנחשבים בימינו למונומנטים מוגנים. Thierry Noir ישלים את העבודה על גבי 3.6 מטר גובה, בצורה של T מול הנוכחים במקום. קטעי החומה יוצגו לאחר מכן בנמל התעופה טגל בברלין, לתקופה של שישה חודשים.

נפילתה של החומה היא שם נרדף לאבן דרך בהיסטוריה שלחברתairberlin .
בעוד גרמניה הייתה מחולקת, חברות התעופה היחידות שהורשו לטוס למערב ברלין היו של מדינות בעלות הברית. כך, airberlin נוסדה כחברת תעופה שכר אמריקנית, אשר הציעה משנת 1979 טיסות ממערב ברלין. עם איחוד גרמניה, המצב השתנה באופן קיצוני ו-airberlin איבדה את זכויות התנועה האוויריות שלה.
רק כאשר הושקה מחדש כחברת תעופה גרמנית בשנת 1991 הוצבו יסודות להמשך פיתוחה למעמד של חברת התעופה הגרמנית השנייה הגדולה ביותר.

כרטיסים לטיסות המיוחדות זמינים באתר airberlin.com/fallofthewall
במחיר של 99 אירו לאדם ובאמצעות מרכז שירות על ידי התקשרות 493034343434 +.

airberlin היא אחת מחברות התעופה המובילות באירופה, ומפעילה טיסות אל 171 יעדים ברחבי העולם. כחברת התעופה השנייה בגודלה בגרמניה, היא הטיסה בשנת 2013 למעלה מ-31.5 מליון נוסעים., החברה חברה בברית חברות-התעופה oneworld®.

לרשות airberlin עומדת רשת גלובלית של קווי תעופה. החברה, העטורת פרסים על שירותיה, מציעה טיסות ברחבי העולם יחד עם 17 חברות תעופה, עם מספרי טיסות משותפים. גילם הממוצע של המטוסים בצי החברה הוא חמש שנים, והוא בין הצעירים והיעילים ביותר מבחינה אקולוגית באירופה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- FC-קבוצת פיליזר תקשורת.