הסניף בקריית טבעון ישרת גם 7000 תושבים נוספים ביישוב בשמת - טבעון הסמוך
הסניף בקריית טבעון ישרת גם 7000 תושבים נוספים ביישוב בשמת - טבעון הסמוך
הודעה לעיתונות

רשת ויקטורי משיקה בטבעון את הסופרמרקט הגדול ביישוב

רשת הדיסקאונט ויקטורי ממשיכה בחיזוק המותג בצפון הארץ: פותחת בקרית טבעון את הסניף ה – 28 של הרשת. ההסניף שיפתח במהלך דצמבר, מצטרף לסניף בקריית מוצקין, לסניף ברכסים וכן לסניף שצפוי להיפתח ברבעון הראשון של 2015 בצ'ק-פוסט. הסניף הוא הגדול ביותר בטבעון. הוא ימוקם ליד סניף סופרפארם בלב היישוב, ועתיד להתחרות בשני סניפים קטנים - האחד של שופרסל והשני של יינות ביתן

ויקטורי רשת סופרמרקטים (ת"א: וקטר), רשת שיווק קמעונאי בתחום המזון בשיטת הדיסקאונט, ממשיכה בתוכנית ההתרחבות של הרשת ופותחת סניף בקריית טבעון. סניף זה מרחיב את הנוכחות של ויקטורי בצפון הארץ ומצטרף לסניף בקריית מוצקין וברכסים ולסניף שיפתח שנה הבאה בצ'ק פוסט.

קריית טבעון הינה ישוב מבוסס המאופיין בדירוג סוציואקונומי גבוה של 8 מתוך 10. היישוב מונה 18 אלף תושבים והסניף עתיד לשרת גם 7 אלף תושבים נוספים ביישוב הסמוך, בשמת-טבעון. מיקום הסניף הינו בלב היישוב וצמוד לסניף המצליח של סופרפארם. גודל הסניף הינו 1,000 מ"ר, הגדול ביותר ביישוב, והוא עתיד להתחרות בשני סניפים קטנים, האחד של שופרסל (תחת מיתוג "שופרסל שלי") והשני של יינות ביתן.

הסניף שיפתח במהלך חודש דצמבר, נרכש מרשת מגה תמורת 2 מיליון שקלים, וצפוי לתרום לחיזוק מותג "ויקטורי" גם בצפון הארץ, ביחד עם הסניף הפעיל בקריית מוצקין, לסניף ברכסים ולסניף בצ'ק-פוסט, בגודל 3,000 מ"ר שעתיד להיפתח במהלך הרבעון הראשון של 2015. ארבעת הסניפים יפעלו תחת מוטת השליטה והלוגיסטיקה של החברה בצפון הארץ.

רשת הסניפים הנוכחית של ויקטורי כוללת 28 סניפים (ללא הסניף האינטרנטי), 4 מתוכם פונים לציבור החרדי ופועלים תחת השם "ויקטורי מהדרין". בשנה הקרובה בכוונת החברה לפתוח סניפים נוספים, אשר צפויים להרחיב את פעילות החברה באזורים גיאוגרפיים נוספים, בין היתר, בצפון ובדרום הארץ.

ויקטורי פתחה בשנה האחרונה 9 סניפים חדשים כחלק מאסטרטגיית התרחבות החברה – רכסים, פלורנטין, בית שמש, פתח תקווה, קריית מוצקין, באר שבע, סניף תל אביב – האוניברסיטה, את הסניף האינטרנטי באתר MySupermarket וכעת גם את קריית טבעון. תרומת הסניפים החדשים החלה לבוא לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של החברה מתחילת השנה ומגמה זה התעצמה לקראת סוף שנת 2014. רשת הסניפים הנוכחית כוללת 28 סניפים (ללא הסניף האינטרנטי), 4 מתוכם פונים לציבור החרדי ופועלים תחת השם "ויקטורי מהדרין". בשנה הקרובה בכוונת החברה לפתוח סניפים נוספים, אשר צפויים להרחיב את פעילות החברה באזורים גיאוגרפיים נוספים, בין היתר, בצפון ובדרום הארץ. החברה מעסיקה כיום כ – 1,400 עובדים. http://www.abavictory.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- TheInvestor – Real PR/IR Action.