דיאלוג בחשיכה, קרדיט צילום צביה בינדר
דיאלוג בחשיכה, קרדיט צילום צביה בינדר
הודעה לעיתונות

עשור ל'דיאלוג בחשיכה'

את החגיגות האלו - נחגוג בחושך המוחלט!

מוזיאון הילדים מציג:
סוף שבוע של חגיגות העשור ל'דיאלוג בחשיכה'

שירה בציבור בחשיכה, מסלול חדש למשפחות בחשיכה המוחלטת, סטנד אפ בחשיכה עם אבי נוסבאום ואורי גוטליב, וטעימות יין בחשיכה בשיתוף יקבי כרמל

10 – 14 בדצמבר, המבנה החדש של 'דיאלוג בחשיכה'
במתחם מוזיאון הילדים הישראלי, חולון

'דיאלוג בחשיכה' - התערוכה המצליחה במוזיאון הילדים – חוגגת עשור ובמקביל עוברת למשכנה באגף החדש במתחם המוזיאון.

כשנפתחה התערוכה לפני עשר שנים היא שוכנה במבנה זמני במוזיאון ותוכננה לפעול לתקופה של שישה חודשים בלבד. הצלחתה הגדולה ומספרי המבקרים (למעלה מ- 800,000 איש) – הפכו אותה לתערוכת קבע הממשיכה לסקרן ולהביא קהלים רבים. התערוכה "דיאלוג בחשיכה" מוצגת ביותר מ- 16 מדינות ברחבי העולם, כאשר הפרויקט הישראלי נחשב כאחד המוצלחים שבהם. על פי נתוני 'דיאלוג בחשיכה' בעולם לסיכום הפעילות בשנה החולפת, הפעילות בישראל שברה את שיא המבקרים העולמי.

המוזיאון יציין עשור ל"דיאלוג בחשיכה" בסוף שבוע מיוחד שכולו חוויות בילוי בחושך המוחלט:

שירה בציבור – 'לא ה-קול שחור' – בהנחיית צוות המדריכים של 'דיאלוג בחשיכה'-
ההרכב מבצע גרסאות כיסוי לשירים מוכרים ואהובים בערב במסגרתו הקהל הוא הכוכב, שמקשיב לצלילים בחושך, שר בלי שאף אחד רואה, צועק בלי לדעת את המילים ולוקח חלק בחוויה של מאה איש, המתאחדים בקולותיהם.
שירה בציבור בחשיכה תתקיים ב - 11.12, יום חמישי, שעה 21:00, מחיר כרטיס: 70 ש"ח.

מסלול חדש וייחודי למשפחות ב'דיאלוג בחשיכה' – סיור משימות יוצא דופן, במסגרתו לוקחים חלק כל בני המשפחה במשימות הבית, מתכוננים לטיול משפחתי, מפגינים יכולות שירה משפחתית, משפרים את התקשורת המשפחתית – וכל זה בחשיכה המוחלטת.
סיורי משפחות יתקיימו ב -11, 12 ו- 13 בדצמבר. הסיור מיועד לילדים בגיל 9 ומעלה ויימשך כשעה ורבע, מחיר כרטיס: 78 ₪. בתיאום מראש בלבד. במהלך סוף שבוע זה יתקיימו גם סיורים שוטפים בתערוכה 'דיאלוג בחשיכה'.

מופע סטנד אפ בחשיכה במסגרתו אורי גוטליב ואבי נוסבאום ישתפו פעולה במופע בו לא יראו את הקהל והקהל לא יראה אותם.
מופע סטנד אפ בחשיכה יתקיים ב - 12.12, יום שישי, בשעות: 13:00 ו – 15:00, מחיר כרטיס: 100 ש"ח, הכניסה מגיל 18 ומעלה.

מתחם "טעימות יין בחשיכה" בשיתוף יקבי כרמל –טעימת היינות בחושך מעצימה את החוויה, מגרה את החושים והופכת את האירוע למסקרן, מאתגר ומעניין.
אירוע הטעימות כולל 4 יינות מובחרים מסדרת האיכות Carmel Vineyards - פטיט סירה, קריניאן, גוורצטרמינר וויונייה - ויתקיים בהנחיית מירה איתן, מנהלת התקשורת השיווקית של יקבי כרמל, בשני מועדים: 14/12 בשעות 20:30 ו- 22:00. משך כל מפגש 45 דק', מחיר כרטיס: 60 ₪.
זאת ועוד ולציון חגיגות העשור לתערוכה - חונכים במוזיאון הילדים מבנה קבע של התערוכה באגף החדש של המוזיאון, הכולל גם את התערוכה 'דיאלוג עם הזמן' ומרכז 'בגובה העיניים'.

מנכ"ל המוזיאון, גיל עומר, "מעבר התערוכה לאגף החדש הוא חלק מתנופת הפיתוח של מוזיאון הילדים. נכון להיום המוזיאון כולל את מסלולי הילדים המודרכים, 'דיאלוג בחשיכה', 'הזמנה לשקט', 'דיאלוג עם הזמן' ומרכז 'בגובה העיניים'. לאור העובדה שמדי שנה מגיעים מאות אלפי מבקרים לפעילויות ולתערוכות השונות במוזיאון, היה חשוב לנו לשדרג ולפתח את המתחם כדי להעצים את חוויית הביקור במוזיאון".

התערוכה מעסיקה כ - 35 מדריכים עיוורים וכבדי ראיה, ה"פוקחים" את עיני המבקרים להרגיש, לחוש, למשש, ובמלים אחרות להפעיל את חושיהם האחרים ולזכות במסע מרתק להכרת ולקבלת האחר, תוך כדי התנסות אישית.

הזמנת כרטיסים בתיאום מראש בלבד בטלפון: 03-6503000
או באתר www.childrensmuseum.org.il

הכניסה החדשה למוזיאון הילדים מרחוב ירושלים
פינת רחוב מפרץ שלמה, חולון

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורה לפידות יחסי ציבור וניו מדיה.