מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 23/11/2014 11:26
נושא: טכנולוגיה והייטק
לוגו קספרסקי
לוגו קספרסקי
לוגו אינוקום
לוגו אינוקום
הודעה לעיתונות

Kaspersky Lab Israel מינתה את חברת אינוקום כמפיצת פתרונות אבטחת המידע הארגוניים בישראל

במסגרת ההסכם תשווק אינוקום את פתרונות Kaspersky Endpoint Security for Business לארגונים בישראל, לצד פתרונות ממוקדים

Kaspersky Lab, ספקית פתרונות האבטחה הפרטית הגדולה בעולם, מינתה את אינוקום מקבוצת אמן כמפיצה של פתרונות אבטחת המידע לארגונים של Kaspersky Lab בישראל. במסגרת הסכם שיתוף הפעולה החדש, תפיץ אינוקום את Kaspersky Endpoint Security for Business, פלטפורמת הדגל של Kaspersky Lab לאבטחת מידע בארגונים, שעוצבה ותוכננה על מנת לספק את ההגנה הטובה ביותר בתעשייה.

כדי לפשט ולאבטח ארגונים בכל הגדלים, כוללת משפחת הפתרונות הארגוניים של Kaspersky Lab מספר טכנולוגיות חדשות ומשופרות המאפשרות למנהלי IT לראות, לשלוט ולהגן על הרשתות שלהם. בין היכולות החדשות: הגנה על ניידים וניהול מכשירים, הצפנת נתונים, כלים לשליטה בנקודות קצה וניהול מערכות. כלל הפעילות מנוהלת על ידי "מרכז האבטחה" של Kaspersky Lab, סביבת ניהול המאחדת בנקודה אחת את כל המאפיינים של Kaspersky Endpoint Security for Business, הגנה על שרתי קבצים ותשתיות וירטואליות.

לצד חבילת פתרונות Kaspersky Endpoint Security, תציע אינוקום ללקוחות גם שורה ארוכה של פתרונות ממוקדים, כדוגמת Kaspersky Security for Virtualization, פתרון הוירטואליזציה של Kaspersky Lab המספק הגנה מתקדמת עבור פלטפורמות וירטואליזציה של VMware, Citrix ומיקרוסופט; הגנה על תשתיות קריטיות או Kaspersky DDoS-Protection, פתרון המשלב את הטכנולוגיה המתקדמות של Kaspersky Lab להגנה מפני התקפות DDoS .

על פי תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן: "פתרון אבטחת המידע לארגונים של Kaspersky הינו המוביל מסוגו בעולם. זו הפלטפורמה הראשונה שנבנתה מהבסיס, כשהיא מציעה לעסקים שילוב קריטי בין הגנה עמוקה, יעילות וניהול אבטחה רציף. כחברה שמתמחה בהפצת פתרונות אבטחת המידע המובילים בעולם ללקוחותינו עם ערך מוסף טכנולוגי ומקצועי שאנו מספקים למשווקים, אנו שמחים על האפשרות לשלב באופן אינטגרטיבי את פתרונות האבטחה של Kaspersky Lab בסל הפתרונות שלנו, הכולל כיום בין היתר מותגים כגון: Palo Alto, Citrix , Good ואחרים".

לדברי נעם פרוימוביץ', מנכ"ל קספרסקי ישראל: "לאחר שבחנו את השוק הישראלי החלטנו לבחור באינוקום ובקבוצת אמן כמפיצים של פתרון ה-Enterprise שלנו, בשל היכרותם המצוינת עם ארגונים בישראל, הניסיון הרב שלהם, מאגר המשווקים שעבורם הם מהווים Value added Distributor ויכולתם המקצועית המוכחת, אשר תסייע לנו לחזק את נוכחות Kaspersky Lab בסגמנט זה שמהווה את הפוקוס החדש של החברה.

"העבודה של מנהלי IT היא לבנות ולתחזק רשת שתאפשר לעובדים להיות יעילים יותר – רשת יציבה, אך זריזה מספיק כדי להטמיע בתוכה את הטכנולוגיות והמכשירים החדשים ביותר, וכל זאת תחת מגבלות תקציב. פתרונות ההגנה של Kaspersky Lab לארגונים מציעים טכנולוגיות הגנה עדיפות ללא צורך להוסיף תקציבים או כח אדם לניהולם".

אודות Kaspersky Lab
Kaspersky Lab היא ספקית פתרונות האבטחה הפרטית הגדולה ביותר בעולם. החברה מדורגת בין ארבע המובילות בעולם בתחום פתרונות האבטחה למשתמשי קצה*. מעבדת קספרסקי נוסדה לפני 17 שנה ומאז ממשיכה לחדש בתחום אבטחת ה-IT ולספק פתרונות הגנה אפקטיביים למשתמש הפרטי, לעסקים קטנים ובינוניים ולתאגידים. החברה פועלת כיום בכמעט 200 מדינות ברחבי העולם ומספקת אבטחה ליותר מ-300 מיליון משתמשים מסביב לעולם. לפרטים נוספים בקרו ב-www.kaspersky.com
*החברה דורגה כרביעית בבדיקת ספקי פתרונות אבטחת קצה שביצעה IDC ב-2012. הדירוג פורסם בתחזית פתרונות קצה העולמית 2013-2017 של IDC ובדו"ח נתח שוק מ-2012. הדו"ח דרג ספקי תוכנה לפי רווחי מכירת פתרונות קצה במהלך 2012.

אודות אינוקום
אינוקום הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה, עובדת אינוקום עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות.
כחלק מקבוצת אמן, אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה, בכתובת www.innocom.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.