מפרסם: ערוץ 1
תאריך: 23/11/2014 12:53
נושא: מוזיקה, רדיו, רכילות
אריק איינשטיין, באדיבות ויקיפדיה.
אריק איינשטיין, באדיבות ויקיפדיה.
הודעה לעיתונות

שידורים מיוחדים בערוץ הראשון וב"קול ישראל" לציון שנה למותו של אריק אינשטיין

הערוץ הראשון ורשת ג' יקדישו בשבוע הקרוב שידורים לציון שנה למותו של אריק אינשטיין.
"יש בי אהבה", משדר מיוחד בערוץ הראשון בהשתתפות רבקה זהר, לירון לב, אמיר דדון יעקב רוטבליט ועוד.

"אני ואתה", תכנית מיוחדת של "רעש מקומי" לזכרו של אינשטיין בהנחיית עמוס בן דוד ובהשתתפות דפנה ארמוני, דורי בן זאב ובועז כהן, בשילוב קטעי ארכיון נדירים מאוצר הסרטייה.

עוד ישודרו ספיישל מיוחד ברשת ג' שתקדיש את כל השבת הקרובה לאינשטיין והסרט "מציצים" בכיכובו בערוץ הראשון.

במלאת שנה למותו של אריק אינשטיין ז"ל, ישודר בערוץ הראשון משדר מיוחד, "יש בי אהבה" בהנחיית אורי לוי ובהשתתפות חברים מתחום הבידור, הזמר והספורט ועוד אמנים שונים. רבקה זוהר ולירון לב ייתנו ביצועים לשיריו של אינשטיין "אמא אדמה" ו"יש בי אהבה", ואמיר דדון יבצע את "קח לך אישה" ו"עוד נפגש". בתכנית המיוחדת ישתתפו יעקב רוטבליט, מנחם גרניט, מאיר ישראל, מורדי פרבר, אביעד פוהורילס ועוד.
מפיק: מיקי קליין.
יום שלישי 25.11 בשעה 21:00 בערוץ הראשון וב-HD ב-Yes וב-Hot.

מיד לאחר מכן תשודר תכנית מיוחדת של "רעש מקומי" בתכנית מיוחדת לזכרו של אריק אינשטיין.
עמוס בן דוד נזכר עם ג'וזי כץ, דפנה ארמוני, דורי בן זאב, בועז כהן ועשרות קטעי ארכיון נדירים מאוצר הסרטייה באריק אינשטיין שכולם כל כך אוהבים, הזמר, השחקן, הבדרן והאדם שנגע בכולנו.
בימוי: עידית בן אליהו.
עורכת: טלי כץ.
מפיקה: רחל נדב.
יום שלישי 25.11 בשעה 22:00 בערוץ הראשון וב-HD ב-Yes וב-Hot.

הפרק "אני ואתה נשנה את העולם" מתוך הסדרה "סוף עונת התפוזים", ישודר במלאת שנה למותו של אריק איינשטיין, עם סיפורו מתחילת דרכו בלהקת הנח"ל ועד אמצע שנות השבעים, ותרומתו להכנסת צליל הרוק לישראל עם החלונות הגבוהים, הצ'רצ'ילים אשר ליוו אותו בהקלטת האלבום "פוזי" (אלבום הרוק הראשון בישראל לדעת רבים), חבורת לול והמשך שיתוף הפעולה עם שלום חנוך, מיקי גבריאלוב ועוד.
שבת 29.11 בשעה 13:00 בערוץ הראשון וב-HD ב-Yes וב-Hot.

במוצ"ש ישודר הסרט "מציצים" בו אלי (אריק איינשטיין), וגוטה (אורי זוהר) הם שני "נערי חוף" תל אביבים המסרבים להתבגר ולקחת אחריות על חייהם בגיל 20+. הם מרבים להסתובב על חוף הים ובסביבותיו, להתחיל עם בחורות, להשתעשע במעשי שטות ולהתעמת עם המציצים למקלחות הנשים. גוטה הוא מציל ואיש השטח הבלתי מעורער של חוף הים, שם הוא גר בצריף על החוף. אלי הוא נגן רוק'נ'רול מקומי המופיע במועדונים מפוקפקים בתל אביב, שנוהג לאסוף מדי פעם לאחר הופעה בחורה מזדמנת ולהביא אותה לצריף. הוא מתוסכל מהופעותיו במועדונים המפוקפקים ואף חולם להקים מקום בילוי משלו, אך מחויב לפרנס את אשתו ובתו התינוקת. אשתו, מילי (סימה אליהו), מתוסכלת מבגידותיו הרבות ומהעדרותיו התכופות מהבית בבילוייו עם גוטה, אך בכל זאת אוהבת אותו ואף מנסה לגרום לו לקנא לה. לבסוף אלי מבין מהי אהבה אמיתית לצד אשתו.
שחקנים: אורי זוהר, אריק איינשטיין, סימה אליהו, מונה זילברשטיין וצבי שיסל.
במאי : אורי זוהר
מוצ"ש 29.11 בשעה 22:30 בערוץ הראשון וב-HD ב-Yes וב-Hot.

רשת ג' תציין ביום שידורים מיוחד בשבת הקרובה 29.11 שנה למותו של אריק איינשטיין. משבע בבוקר ועד אחת אחר חצות ישודרו שיריו של איינשטיין מתקופת להקת הנח"ל, בצל ירוק, גשר הירקון, החלונות הגבוהים ועד לשירים האחרונים שהקליט בשנת חייו האחרונה. במהלך היום יושמעו ראיונות בלעדיים שהעניק איינשטיין לרשת ג' וישודרו שירי הרוקנרול, חידושיו המרגשים לשירי ארץ ישראל, שירי הילדים ששר וכן שירים שנוצרו בעבודתו המשותפת עם מלחינים שונים, ביניהם שלום חנוך, מיקי גבריאלוב, יוני רכטר, יצחק קלפטר ועוד. את יום השידורים יחתמו שעתיים של שירים מההופעות הפומביות שלו.
שבת 29.11 החל מ-07:00 בבוקר ברשת ג'.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ערוץ 1.