יעילות מערכת אינסופד שפיתחה אינסוליין כבר הוכחה בטיפול באלפי סוכרתיים ובמסגרת ניסויים קליניים
יעילות מערכת אינסופד שפיתחה אינסוליין כבר הוכחה בטיפול באלפי סוכרתיים ובמסגרת ניסויים קליניים
הודעה לעיתונות

אינסוליין מגייסת כ-11 מיליון שקל בהנפקת מניות פרטית מיידית

מנכ"ל אינסוליין גרמניה, אלמר שפר, ומשקיעים זרים מביעים אמון באינסוליין ומשקיעים בהנפקה פרטית. בעלי המניות הגדולים התחייבו להשקיע באינסוליין במסגרת הנפקת זכויות נוספת. הגיוס המיידי הינו בהיקף של 10.8 מיליון שקלים ובהנחת מימוש כל האופציות וכתבי האופציה יגויסו עוד 11.1 מיליון שקלים נוספים

האינסופד שפיתחה אינסוליין (InsuPad) הוא מוצר מכשור רפואי פשוט ומהפכני לייצוב וייעול האינסולין המוזרק לגוף בזמן הארוחה, והפחתה דרסטית של אירועי היפוגליקמיה ושל כמויות האינסולין שיש להזריק. יעילות המוצר הוכחה בטיפול באלפי סוכרתיים ובמסגרת ניסויים קליניים

חברת אינסוליין (ת"א: אנסל), המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי מכשור רפואי לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת, מודיעה על גיוס מיידי של 10.8 מיליון שקלים וגיוס עתידי, בהנחת מימוש כל האופציות וכתבי האופציה של 11.1 מיליון שקלים נוספים.

הגיוס יתבצע במסגרת הקצאה פרטית בסך מיידי ברוטו של כ- 3.3 מיליון ש"ח למספר משקיעים, ביניהם מנכ"ל אינסוליין גרמניה – מר אלמר שפר וכן משקיעים מאיטליה וארה"ב וכן בהנפקת זכויות לבעלי המניות בחברה בסך מיידי ברוטו של כ- 7.5 מיליון ש"ח. קרן וואנקה, קרן פונטיפקס ויזם הביומד, אודי גלבוע, ממייסדיי החברה, הודיעו כי ישתתפו בהנפקת הזכויות.

מייק נץ, מנכ"ל אינסוליין: "הגיוס הנוכחי מוכיח שוב את האמון הרב של אלמר שפר - מנהל הפעילות בגרמניה אשר מוביל את החדירה לשוק הגרמני. בנוסף אינסוליין לראשונה מרחיבה את בסיס המשקיעים שלה גם למשקיעים זרים מאיטליה וארה"ב וכן זוכה שוב לאמונם של בעלי המניות הגדולים המלווים את החברה.

"הגיוס מבטיח את היכולת שלנו להמשיך ולפעול למימוש התוכניות האסטרטגיות של החברה. בכוונתנו להמשיך לחתור לקבלת האישור הקטלוגי בגרמניה, לפעול לקבלת אישור FDA לביצוע הניסוי הדרוש בארה"ב וכן לבצע התרחבות באמצעות הסכמי הפצה והסכמים אסטרטגיים אחרים במדינות משמעותיות באירופה ובטריטוריות נוספות כפי שדיווחנו.

"המוצרים שלנו הוכיחו בקרב אלפי סוכרתיים את היכולת להגיע לאיזון רמות סוכר טוב יותר, עם פחות מקרי היפוגליקמיה וכן הפחתת צריכת האינסולין כך שהתועלות של המוצר לסוכרתיים, לגורמים המטפלים ולמערכות הבריאות הוא ברור. אנו מאמינים כי מימוש האסטרטגיה העיסקית של החברה ייצור ערך רב לבעלי המניות" סיכם מר נץ.

במסגרת הנפקת הזכויות יוקצו לבעלי המניות הזכאים לזכויות מניות רגילות וכתבי אופציה (סדרה 4), באופן בו כל בעל מניה אשר יחזיק ב- 24 מניות רגילות אשר יהיו רשומות על שמו במועד הקובע, יהא זכאי ליחידת זכות אחת לרכישת שתי מניות רגילות וכתב אופציה (סדרה 4) אחד, במחיר של 1.466 ש"ח ליחידה.

במסגרת ההקצאה הפרטית החברה תקצה לניצעים מניות רגילות של החברה, וכן כתבי אופציה לא רשומים למסחר של החברה הניתנים למימוש למניה רגילה, החל ממועד הקצאתם לניצעים ועד ליום 30 באוגוסט 2015 (כולל), במחיר מימוש של 1.5 ש"ח לכתב אופציה. למעט העובדה כי כתבי האופציה האמורים אינם רשומים למסחר, שאר תנאיהם דומים במהותם לתנאי כתבי האופציה (סדרה 4) אשר יוקצו במסגרת הנפקת הזכויות.

כנגד מימוש כל כתבי האופציה שיוקצו בהנפקה הפרטית ובהנפקת הזכויות, ככל שיבוצע, תקבל החברה תמורה נוספת בסך כולל ברוטו של כ- 11.1 מיליון ש"ח.

אודות אינסוליין
אינסוליין היא חברת מכשור רפואי ישראלית, המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת. האינסופד של אינסוליין (InsuPad) הוא מוצר מכשור רפואי פשוט ומהפכני לייצוב וייעול האינסולין המוזרק לגוף בזמן הארוחה, והפחתה דרסטית של אירועי היפוגליקמיה. יעילות המוצר הוכחה כבר בגרמניה בטיפול מוצלח באלפי סוכרתיים ובניסויים קליניים, וקיבל תגובות חיוביות ממטופלים, אחיות ורופאים. איך זה עובד: מערכת אינסופד עושה שימוש בעיקרון לפיו טמפרטורה של 40 מעלות היא האידאלית לפעולת האינסולין בגוף האדם ותוכנן על מנת לחמם את איזור ההזרקה לטמפרטורה זו. האינסופד הוא למעשה מערכת בגודל קופסת גפרורים שמודבקת לעור ומייצבת, באמצעות טכנולוגיה ייחודית מוגנת פטנט, את חום הגוף באזור ההזרקה לטמפרטורה הרצויה. המערכת נשארת מודבקת לגוף בין ההזרקות, ומספיקה ל-4 הזרקות, כאשר תהליך החימום מתחיל רק עם הפעלתה כמה שניות לפני ההזרקה. ההפעלה מתבצעת בנגיעה אחת, וההזרקה מתבצעת באותו איזור שמחומם על ידי אינסופד. מערכת אינסופד מחממת את האזור בשלושה מחזורים של 10 דקות כאשר תהליך החימום כולו אורך כ-50 דקות והוא ברוב המקרים בלתי מורגש כלל. החימום מביא להתחזקות והתייצבות זרימת הדם באיזור, דבר שמאפשר העברה רציפה ויעילה של אינסולין ממקום ההזרקה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- TheInvestor – Real PR/IR Action.