הודעה לעיתונות

SRL של חב' תים תפיץ בישראת פתרון אוטומציה מבית VNT

חטיבת SRL של חברת תים, מקבוצת מלם-תים, חתמה על הסכם עם חברת VNT הישראלית, למכירה והטמעה של פתרון אוטומציה, מערכת חכמה למידול תהליכים מבצעיים מבית VNT.

המערכת, IlluminIT, תאפשר מיפוי תהליכי שו"ב וניטור חכמים, שיעקבו באופן מפורט אחרי כלל התהליכים המבוצעים בכל נקודת זמן בשרתים בעת תהליכים עסקיים קריטיים. המערכת מתממשקת למערכת השו"ב הפנימית ומרחיבה את מגוון פעולותיה על ידי הפיכת ההתרעות הטכניות להתרעות עסקיות.

"הפתרון של VNT מאפשר ללקוחות לנהל טוב יותר את כל התהליכים העסקיים שהשרתים מופקדים עליהם ונותן תמונת מצב מדויקת יותר לגבי כל תהליך ותהליך", אומרת סיגל בירן, מנהלת מכירות ב-SRL. "מדובר לעתים בתעבורה אשר כוללת מאות תהליכים בו זמנית. יתרה מכך, כשמערכת השו"ב מזהה תקלה, מערכת מידול הנתונים יכולה להצביע על התהליך הבעייתי, מה ההשלכות על הרשת כולה ומה נדרש על מנת לתקן אותה".

בירן מוסיפה: "המערכת של VNT הנה מהפיתוחים היותר חשובים שנעשו עד כה בעולם השו"ב והיא עונה על צורך הולך וגדל של ארגונים להרחיב את יכולות המערכות הללו הרבה מעבר לשרת עצמו. "המערכת למעשה מביטה 'מגבוה' על כל התהליכים, הקשרים ביניהם והשפעתם על תעבורת הרשת. הטמעתה תחסוך לארגון שורה ארוכה של תהליכי ארגון ושיטות שבחלקם נעשו עד כה ידנית".

ד"ר רונן יוכפז, ממקימיה של VNT, אומר: "עם הקמתה של VNT הושלם הפיתוח של הדור החדש של מערכות השו"ב. דור זה מרחיב את גבולות הניטור והבקרה על מערכות IT ומקשרם באופן אוטומטי לעולם העסקי אותן הן משרתות".

חברת VNT היא חברה פרטית שהוקמה ב-2009 על ידי ד"ר רונן יוכפז, יזם היי טק מוכר בתעשיה בעל ניסיון של 20 שנה בתחום המחשוב הארגוני, ובשיתוף קבוצת משקיעים בראשותו של צבי אפל, בעל ניסיון של 25 שנים ביזמות וטכנולוגיה בארץ ובחו"ל.

חטיבת התוכנה של תים מייצגת פתרונות תוכנה מובילים של חברות תוכנה ישראליות ובינלאומיות המשמשים למעלה מ- 1,500 לקוחות במגזרי הטלקום, היי טק, בנקאות ופיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד.

אודות תים
תים, מקבוצת מלם-תים, הינה ספקית המחשוב וחברת האינטגרציה המובילה בישראל, על פי דוחות חברת האנליסטים STKI. לחברה מעל ל-40 שנות ניסיון בתחום המחשוב והתקשורת. יכולותיה מבוססות על פיתוח מתודולוגיות ייחודיות בתחומי המחשוב המתקדמים, כמו גם על יכולות מקצועיות ורמת שירות, מן הגבוהות הקיימות בשוק המחשוב בישראל.

לתים מוניטין מצטבר המבוסס על מכלול שירותים רחב, אותם היא מספקת למגוון רב של לקוחות. על לקוחותיה של החברה נמנים ארגונים רבים בכל מגזרי המשק, ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשיה ומסחר, פיננסי, הייטק , טלקום ועוד.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר הבית:. [www.malamteam.com ]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.