ג'ק וולפסקין
ג'ק וולפסקין
ג'ק וולפסקין מעיל גברים
ג'ק וולפסקין מעיל גברים
ג'ק וולפסקין מעיל נשים
ג'ק וולפסקין מעיל נשים
הודעה לעיתונות

JACK WOLFSKIN מותג ה-outdoor המוביל באירופה נחת בישראל

רשת ריקושט, הרשת הגדולה והמובילה בישראל בתחום המוצרים לתרבות הפנאי, נופש וטיולים, אופנת וציוד הספורט גאה להשיק את עונת חורף 2014-2015 עם מותג האיכות האירופאי jack wolfskin המתמחה באופנה וציוד outdoor.

המותג ג'ק וולפסקין, בבעלות חברת בלקסטון האמריקאית, נחשב לאחד המותגים המובילים באירופה בתחום מוצרי הטיולים, שטח, ספורט, פנאי ואופנת מטיילים. לחברה שהוכתרה כמותג ה-outdoor המוביל באירופה לשנת 2014 על פי מגזין המטיילים Outdoor market , 900 חנויות מותג ברחבי העולם ונוכחות במעל 4000 נקודות מכירה נוספות.

קולקציית החורף של ג'ק וולפסקין לחורף 2014-2015 מתכתבת עם הגזרות והצבעים בעולם ה-fashion ומביאה עמה חידושים טכנולוגיים הבאים לידי ביטוי בבדים העשויים סיבים קלים יותר, עם יכולת גבוהה יותר של שמירה על חום הגוף ונידוף זיעה ובה בעת גם נעימים למגע למקסימום נוחות בעת הלבישה. חידוש נוסף הוא מעילים העשויים למעשה מ-2 מעילים : מעיל פליז המשמש כשכבה פנימית לחימום ובידוד ומעיל נוסף המשמש כשכבה חיצונית, אטום באופן מלא למים ורוח.

דודי מנטין, מנכ"ל ריקושט: "חלק מהייעוד של ריקושט הינו לעודד ולאפשר לכמה שיותר ישראלים לצאת מהבית כשהם מצוידים במוצרים האיכותיים ביותר. לכן, אני גאה להשיק בישראל את אחד ממותגי הטיולים המובילים בעולם".

החל מהשבוע ניתן להשיג את קולקציית החורף של jack wolfskin ב-44 סניפי רשת ריקושט ברחבי הארץ.

עובדות על מותג Jack Wolfskin:

1. מותג המטיילים Jack Wolfskin הינו המותג המוביל באירופה בתחום מוצרי הטיולים, שטח, ספורט ופנאי.

2. מייסדי המותג יצאו לטיול קמפינג בערבות קנדה ובלילה בעודם יושבים ליד המדורה, שמעו יללות זאב. יללות אלו הזכירו להם את ג'ק לונדון וסיפורו על פנג הלבן, והיוו את הרעיון לשם המותג – JACK WOLFSKIN וללוגו המותג – טביעת כף רגל של זאב.

3. המותג הוביל את אחת המהפכות הגדולות בתחום אופנת הרחוב כשהפך פרטי לבוש ששימשו עד אז לטיולים בטבע וסקי לפריט אופנתי אורבני נחשק

4. הלוגו של החברה- טביעת רגל של זאב, שימש כמקור השראה לאלפי כתובות קעקע ברחבי אירופה.

5. הסלוגן שמוביל את המותג- At home outdoors

6. למותג כ-900 חנויות ב-32 מדינות ברחבי העולם ועוד כ-4,000 נקודות מכירה באירופה, סין, דרום אמריקה, קנדה וארה"ב. בישראל נמכר בלעדית ב-45 סניפי רשת ריקושט.

7. בשנת 2011 נרכש המותג ע"י BLACKSTONE – קרן ההשקעות הפרטית האמריקאית הגדולה
בעולם, שהוקמה על ידי מיט רומני.

8. המותג משמש החל מ-2010 כספונסר הרשמי של קבוצת הכדורגל של ליברפול

9. החל מנובמבר 2012 המותג משמש כנותן החסות הראשי של גביע העלום בסקי אלפיני

10. קוראי המגזין המקצועי outdoor.markt הגרמני , מגזין המטיילים הגדול והמוביל באירופה, בחרו ב JACK WOLFSKIN כמותג ה OUTDOOR הטוב ביותר לשנת 2014

11. החל מ 2008 Jack Wolfskin רוכש "חשמל ירוק" מ GREENPEACE ENERGY לכל מתקניו באירופה במטרה לצמצם את פליטת הפחמן הדו חמצני

12. החל מ 2010 Jack Wolfskin שותפים בקרן Fair Wear Foundation המקדמת את זכויות עובדי תעשיית הטקסטיל בעולם

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Kliger יחסי ציבור ותקשורת.