מפרסם: לשכת עורכי הדין בישראל
תאריך: 21/12/2014 08:50
נושא: דתות, משפט
סגן השר לשירותי דת וראש לשכת עורכי הדין
סגן השר לשירותי דת וראש לשכת עורכי הדין
הרב שמואל רבינוביץ שליטא וראש לשכת עורכי הדין
הרב שמואל רבינוביץ שליטא וראש לשכת עורכי הדין
הודעה לעיתונות

סגן השר לשירותי דת, ח"כ הרב אלי בן דהאן, תקף באירוע שקיימה לשכת עוה"ד את מערכת בתי המשפט והשופטים

סגן השר לשירותי דת, ח"כ הרב אלי בן דהאן, תקף אמש באירוע שקיימה לשכת עוה"ד את מערכת בתי המשפט והשופטים: "אני תומך במשוב השופטים. הביקורת היא דבר טוב עבור מערכת שיפוטית"

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי: "כבר היום ברור שהמשוב הוא הצלחה. מספר המשתתפים בו עד היום כמעט והוכפל ממספר המשתתפים במשוב שהתקיים לפני עשור"

לשכת עורכי הדין ערכה אמש אירוע הדלקת נרות חנוכה במעמד כבוד הרב שמואל רבינוביץ שליט"א, רב הכותל והמקומות הקדושים, ח"כ הרב אליהו בן דהאן, סגן השר לשירותי דת, הקונסול הסיני (Zhang Kaibin), הנספח הסיני (Guo Yingbin) וראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי.

במתקפה חריפה על מערכת בתי המשפט והשופטים אמר סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהאן: "אני תומך במשוב השופטים. כמנכ"ל בתי הדין הרבניים קידמתי ביקורת מבחוץ. הביקורת היא דבר טוב עבור מערכת שיפוטית, גם בדיני משפחה שהם בדרך כלל משפטים שמתנהלים בדלתיים סגורות. בבתי הדין, המשוב שיקף את המציאות בנושא שיפוט של דיינים".. עוד ביקר סגן השר את השיתוק בנושא המינויים במערכת הממשלתית: "ריסון ואיפוק כן, לא שיתוק. סיימנו הרכבה של מועצות דתיות אחרי עבודה ממושכת ומאומצת. לעומת זאת אם קרתה טעות טכנית ואחד המועמדים לא חתם את שמו במקום הנכון, גם אז היועמ"ש מונע את המינוי. מדובר בעודף משפטיזציה שיש לתקן".

על חוק הלאום אמר הרב אלי בן דהאן: "המשימה שלי היא לשמור על זהותה הייחודית של מדינת ישראל, גם בחקיקה כגון חוק הלאום שמבטא את הלאומיות המיוחדת של מדינת ישראל ועם ישראל ואני מאמין ומקווה שבכנסת הבאה החקיקה תושלם. זהו חוק נצרך".

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי: "כבר היום ברור שהמשוב הוא הצלחה. מספר המשתתפים בו עד היום כמעט והוכפל ממספר המשתתפים במשוב שהתקיים לפני עשור, וכאשר נותרו עוד שבועיים למשוב הנוכחי".

הרב שמואל רבינוביץ שליט"א, רב הכותל והמקומות הקדושים אמר: "בימי החנוכה נציב לעצמינו תוכניות ויעדים ואז נוכל להוביל להנהיג ולהצליח".

בתמונות:

1- ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי, וסגן השר לשירותי דת, ח"כ הרב אלי בן דהאן.

2- ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי, והרב שמואל רבינוביץ שליט"א, רב הכותל והמקומות הקדושים.

צילום: גדעון מרקוביץ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לשכת עורכי הדין בישראל.