מפרסם: Unik
תאריך: 06/01/2015 09:05
נושא: ברנז'ה
הודעה לעיתונות

עמית גורביץ מונה למנכ"ל השלוחה הישראלית של חברת STS האמריקאית

עמית גורביץ מונה למנכ"ל השלוחה הישראלית של חברת STS האמריקאית

  • STS הינה חברה אמריקאית, המתמחה בפתרונות שיווק דיגיטליים עבור מותגי אופנה ולייף סטייל. החברה פועלת בארצות הברית משנת 2010 ומעניקה שירותים לחברות רבות בתחום.
  • לרגל השקת סניף ישראלי חדש, החברה משיקה תכנית 'יצוא דיגיטלי' שמטרתה סיוע למותגים ישראלים לפרוץ לשווק האמריקאי, למתג ולשווק ולמכור את מוצריהם בשוק זה.
  • לצורך פעילות זו, מקצה החברה עד 5 מיליון דולר שיוענקו למותגים נבחרים שהחברה מוצאת אותם כנכונים ובשלים ליציאה לשיווק מחוץ לגבולות ישראל.
  • לניהול פעילות החברה בארץ מונה עמית גורביץ, בן 42, אשר ניהל ב- 4 שנים האחרונות את מחלקת הדיגיטל בקבוצת גיתם, ובין לקוחותיו נמנו רשת שופרסל, בנק הפועלים ורבים אחרים

עמית גורביץ מונה למנכ"ל בחברת STS בישראל (Socialterminals) ויתחיל בתפקידו בראשית 2015. במסגרת תפקידו יקדם עמית את נושא הייצוא הדיגיטלי, מונח המבקש להנגיש מכירת מוצרים מישראל בעולם באמצעים דיגיטליים. במסגרת תפקידו ינהל עמית את פעילות Digital Export של החברה, בה ניתנים מענקים של עד 40 אלף דולר למותגים נבחרים לממש את פוטנציאל המוצג ולפרוץ את תקרת הזכוכית בישראל.

גורביץ, בן 42, ניהל ב- 4 שנים האחרונות את מחלקת הדיגיטל בקבוצת גיתם, ובין לקוחותיו נמנו רשת שופרסל, בנק הפועלים, חוגלה, אסם, רשות הטבע והגנים, קבוצת פוקס ועוד.

חברת STS מספקת מטריה רחבה של שירותים המאגדים פתרונות שיווק, מכירה ודיגיטל המסייעים לחברות ישראליות לפרוץ אל השוק הבינלאומי. בין לקוחותיה הישראלים ניתן למצוא עסקים וחברות מעולמות האופנה, המלונאות והפארמה אשר מקבלים תכנית מלאה לצורך מיתוג, שיווק ומכירת מוצריהם, מבניית מותג בינלאומי, דרך PR וניהול מדיה חברתית ועד לניהול שווק מכירות אונליין. חברת STS תעניק לחברות נבחרות בישראל, מימון של עד 5 מיליון דולר לבניה וניהול נוכחותם הדיגיטלית הבינלאומית בזירות המדיה השונות לרבות זירות המסחר האלקטרוני וערוצי המדיה החברתית השונים.

עמית גורביץ אמר הבוקר כי "ב- 2014 קרוב ל- 50 מיליון איש בחרו לבלות את היום לאחר חג המולד מול מסך המחשב לרכישת מוצרים דרך האינטרנט. סך המכירות באינטרנט עלה על מיליארד דולר ביום אחד. אין סיבה שהשוק הישראלי לא ייהנה מזה. האתגר הוא להביא את קהל הצרכנים העצום הזה לרכוש מוצרים מתוצרת ישראלית ובכך להחדיר מוצרים ישראליים לשוק הבינלאומי ולהצטרך למגמה הצרכנית העולמית".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.