מפרסם: Unik
תאריך: 11/01/2015 12:09
נושא: אנרגיה
הודעה לעיתונות

עדי רוזנברג מונתה לסמנכ"לית כספים ומימון בחברת האנרגיה ערבה אנרג'י

עדי רוזנברג מונתה לסמנכ"לית כספים ומימון בחברת האנרגיה ערבה אנרג'י, חברת בת של ערבה פאוור. במסגרת תפקידה תוביל בחברה את כל ההתקשרויות עם השותפים העסקיים של החברה.

רוזנברג, בת 33, עבדה בעבר במחלקת מימון פרויקטים בבנק הפועלים, שם הייתה שותפה לסגירת כמה מהפרויקטים הגדולים בישראל בתחום התשתיות, ביניהם עיר הבה"דים, מתקן ההתפלה שורק ותחנת הכח של חברת דלק בשורק (ipp). לעדי תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מהמרכז הבינתחומי בהרצליה.

חברת האנרגיה ערבה אנרג'י נוסדה ב- 2014 על ידי אד הופלנד ודויד רוזנבלט, מייסדי ערבה פאוור. בכוונת החברה להפוך לגורם מוביל בתחום הייצור, האספקה והחלוקה של החשמל, בישראל ומחוצה לה באמצעות כניסה לפרויקטים חדשים וכן רכישת פרויקטים קיימים תוך הגברת רווחיותם. החברה זכתה השנה במכרז של חברת סופרגז לרכישת 16 מערכות סולאריות תמורת סכום של 175 מיליון ₪.

ערן ליטבק, מנכ"ל ערבה אנרג'י: "עדי מביאה איתה ניסיון רב וקשרים טובים עם מוסדות המימון מעבודתה בבנק הפועלים, שם ליוותה כמה מפרויקטי התשתיות הגדולים בישראל. אני בטוח שניסיונה וכישוריה יהיו בעלי ערך רב לערבה אנרג'י".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.