מפרסם: לילך דומינגז - תקשורת ויח"צ
תאריך: 08/02/2015 20:53
נושא:
הודעה לעיתונות

Levana קוסמטיקה טבעית ואורגנית

סדרת מוצרי טיפוח וטיפול חדשים המבוססים על חומרי גלם טבעיים ואורגניים באיכות הגבוהה ביותר-
Levana made by nature


כמה פעמים קניתם מוצר טבעי וגיליתם שהוא מכיל חומרים משמרים?
האם בדקתן פעם מה מכיל קרם הפנים שלכן? האם ידעתם שאתם יכולים להכין מוצרי טיפוח או טיפול לבד בבית?

אורח החיים המערבי המודרני מזמן לנו אתגרים רבים כמו תמרון בין קריירה למשפחה, תזונה לקויה, חוסר בפעילות גופנית ועוד, כל אלה משפיעים באופן ישיר על בריאותנו הנפשית והגופנית. בשנים האחרונות ישנה מגמה של חזרה למקורות, לטבע, למה ש"אמא אדמה" מעניקה לנו והמודעות לאורח חיים בריא הולך וגובר. הצרכנים נהיים מודעים יותר ויותר למזון שהם צורכים ולמקורותיו, לסביבה בה אנו חיים ועולה הדרישה למוצרים טבעיים ואורגניים בעלי איכות גבוהה. מגמה זו הולכת ומתפתחת גם בכל הקשור למוצרי קוסמטיקה ובריאות.

מתוך צורך זה קמה בישראל סדרה חדשה של מוצרי טיפוח וטיפול טבעיים ואורגניים הנקראת Levana. המוצרים של Levana מבוססים על חומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, מתוך כוונה לתת לטבע לעשות את עבודתו נאמנה תוך מיצוי תכונותיו הייחודיות של כל חומר. השמנים הצמחיים, צמחי המרפא והשמנים הארומטיים, רובם מיוצרים באחת המזקקות האיכותיות והיוקרתיות בעולם הנמצאת בחבל פרובנס שבצרפת, במטרה להטיב ללא פשרה עם הגוף והנפש.

שם המותג, Levana, נקרא על שם לבנה פרידמן, מומחית בארומתרפיה, צמחי מרפא, קוסמטיקה טבעית אשר החליטה לפני מספר שנים לעצור את מרוץ החיים ולעשות מהפך מקצועי: "הבחירה בארומתרפיה והחיבור לצמחים לא היה מובן מאליו אצלי. ככל אישה הייתי טרודה בבניית קריירה וקן חם למשפחה, עד שהחלטתי לקחת פסק זמן שבו הבנתי שאני צריכה לחזור לבית האמיתי שלי – החיבור לטבע, לשקט, לניחוחות השמימיים וחזרה לכל מחוזות הילדות המאושרים. אותה החלטה הביאה אותי להשקיע שעות לימוד מרובות אצל מומחים בתחום הארומתרפיה וצמחי מרפא. החלטתי לשלב את הידע שצברתי בלימודי בתחומים המגוונים והבאתי אותו עימי לעולם המרתק של הקוסמטיקה ומוצרי טיפוח."

ב- Levana ניתן למצוא מגוון מוצרי טיפוח לפנים כמו קרמים עשירים בשמנים אורגניים לכל סוגי העור, סרומים משקמים, מסיכות, פילינגים עדינים ועמוקים, מים הידרוסוליים לניקוי יסודי ועדין של עור הפנים, מוצרים לגוף כמו חמאות גוף מזינות בניחוחות משכרים, סבונים טבעיים מעץ התה או לבנדר.
Levana מייצרים גם מוצרי בריאות טבעיים שהוכחו יעילים כמו טיפות אוזניים טבעיות ואורגניות, שמן אורגני לטיפול בפטריות, שמן אורגני לטיפול באקזמות ועוד.
בנוסף קיימת סדרת מוצרים לאם ולתינוק הכוללת משחה לתפרים, משחה לסימני מתיחה, משחת החתלה אורגנית ועוד.
מלבד המוצרים עצמם, מטפלים או לכל מי שחשקה נפשו לרקוח לעצמו מוצר טבעי, יכול לרכוש את חומרי הגלם הטבעיים והאורגניים מ Levana, כמובן בייעוץ וליוויה המקצועי של לבנה פרידמן.

את כל המוצרים ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט: www.levanabynature.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לילך דומינגז - תקשורת ויח"צ.