"הברז החכם" של מדגל
"הברז החכם" של מדגל
הודעה לעיתונות

"מדגל" חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ענקית הסניטציה האמריקאית "אמריקן סטנדרד", בהיקף עסקה של כ- 12 מיליון ₪ ל- 3 שנים

יצרנית הברזים הישראלית "מדגל" חתמה בימים אלה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית הסניטציה האמריקאית "אמריקן סטנדרד" לשיווק פטנט "הברז החכם" של "מדגל" במדינות - ארה"ב, קנדה ומקסיקו. היקף העסקה – כ- 12 מיליון ₪ ל- 3 שנים.

חברת "אמריקן סטנדרד" נחשבת לאחת מהחברות הגדולות בעולם לייצור מוצרי סניטציה ופתרונות לחדרי אמבטיה ומטבח, בהם– כיורים, ברזים, אסלות ועוד. מחזור המכירות שלה נאמד בכ-700 מיליון דולר בשנה.

בני אמויאל, מנכ"ל "מדגל", ציין כי "אמריקן סטנדרד" התרשמה מאוד מהפיתוח החדשני של "הברז החכם" של "מדגל", והחליטה להשקיע, בשיתוף פעולה עם מדגל, בפיתוח והתאמת המוצר לצרכי השוק האמריקאי. הברז החכם הינו פיתוח ייחודי של מדגל המאפשר ניהול מתקדם של אספקת המים במקלחת, תוך שהוא מאפשר אספקת מים בטמפרטורה ובעוצמת זרם לפי צרכי המשתמש, ללא בזבוז מיותר של מים ואנרגיה, וכן הגבלת טמפרטורת המים לבטיחות מירבית של ילדים וקשישים. בנוסף, המערכת אינה מחוברת למערכת החשמל – לבטיחות מירבית, וכן היא זוכרת נתונים לכמה משתמשים. בני אמויאל ציין כי בקרוב "מדגל" תחל לשווק את ה"ברז החכם" במתכונת זו גם בשוק הישראלי.

עוד מסר, כי לאחרונה חתמה "מדגל" גם על עסקאות חשובות לשיווק קו ברזים חדשני של מדגל – המשלב עיצוב מטאלי וצבע, באתרי הקניות של 2 רשתות ה-DIY ("עשה זאת בעצמך") הגדולות בעולם – "הום דיפו" ו- LOWE'S. היקף העסקאות מוערך בכ- 3 מיליון ₪ בשנה הראשונה.

"מדגל" גם חתמה לאחרונה על הסכם עם "פלסאון" ליבוא והפצה של ברזים בשוק המקומי באמצעות חברה משותפת, בה תחזיק פלסאון באמצעות חברה נכדה 70% ומדגל 30%. עסקה זו, לדברי מנכ"ל מדגל, בני אמויאל, היא סינרגית ל"מדגל" ואמורה לתת ל"מדגל" רוח גבית שתמשיך את מגמת הגידול של החברה בשוק הישראלי בשנים האחרונות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אוברמן תקשורת - סיגל אוברמן.