מפרסם: Unik
תאריך: 15/02/2015 08:51
נושא: אנרגיה
הודעה לעיתונות

שחר בן מויאל מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת האנרגיה ערבה אנרג'י

שחר בן מויאל מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת האנרגיה ערבה אנרג'י. בן מויאל כיהן עד עתה בתפקיד זה בערבה פאוור. במסגרת תפקידו יבחן את כדאיותם של פרויקטים חדשים או קיימים בתחום הייצור, האספקה והחלוקה של החשמל, בישראל ומחוצה לה.

בן מויאל, בן 40, בעל ניסיון רב בחברות מובילות במשק בתחום האנרגיה: שימש כמנהל ייזום, פיתוח והשקעות בחברת שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת; ושימש מנהל פיתוח עסקי של קבוצת פז. לבן מויאל תואר ראשון במשפטים ובמינהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה.

חברת האנרגיה ערבה אנרג'י נוסדה ב- 2014 על ידי אד הופלנד ודויד רוזנבלט, מייסדי ערבה פאוור. בכוונת החברה להפוך לגורם מוביל בתחום הייצור, האספקה והחלוקה של החשמל, בישראל ומחוצה לה באמצעות כניסה לפרויקטים חדשים וכן רכישת פרויקטים קיימים תוך הגברת רווחיותם. החברה זכתה השנה במכרז של חברת סופרגז לרכישת 16 מערכות סולאריות תמורת סכום של 175 מיליון ₪.
ערן ליטבק, מנכ"ל ערבה אנרג'י: "ענף האנרגיה בישראל רחוק מאוד ממימוש הפוטנציאל שלו. שחר מביא איתו ניסיון רב מעבודתו בחברות אנרגיה בולטות בישראל, ניסיון שיאפשר לנו לממש את חזון החברה ולהרחיב את כניסתה לתחומים נוספים בתחום הייצור, האספקה והחלוקה של החשמל בישראל".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.