מפרסם: בירן תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 15/02/2015 11:01
עדכון: 15/02/2015 11:02
נושא: קולנוע
הודעה לעיתונות

גיא לואל, ציון ברוך וענת וקסמן יככבו בתפקידי אורח בקומדיה הרומנטית החדשה "ילד טוב ירושלים"

בשבוע הבא יחלו צילומי הקומדיה הרומנטית החדשה "ילד טוב ירושלים" בהפקת "ארצה הפקות" ו"סרטי יונייטד קינג ע"פ תסריט של - רן אפלברג ובבימויו של רועי פלורנטין. לשניהם זהו סרט הקולנוע הראשון בו הם שותפים.

גיא לואל, ציון ברוך, פולי רשף, יפית אסולין וארי נשר לוהקו לתפקידי אורח לצידם של עמוס תמם, מלי לוי, מיטל גל ואוולין הגואל שיככבו בתפקידים הראשיים. ארי נשר, דור ההמשך לשושלת משפחת נשר, הוא בנו בן ה-13 של הבימאי אבי נשר.

"ילד טוב ירושלים" עוסק בסיוט הכי גדול של כל ישראלי: לצאת פראייר. כשעדי היה בן 5, אבא שלו נהרג בלבנון. רגע לפני שאביו גויס הוא השביע אותו להפסיק להתפרע ולהיות "ילד טוב ירושלים". עדי עומד בכבוד בשבועה והופך להיות הגבר הכי אחראי וטוב ומתחשב שיש. או במילים אחרות – פראייר.
יום אחד, הוא מתבשר בטעות שחלה בסרטן סופני ומבולבל בעקבות הבשורה הוא דורס את נטלי, דוג ווקרית, שמטיילת עם הכלבים שלה. נטלי היא ההפך הגמור מאשתו: רווקה, פרועה, חיה את הרגע, עושה מה שבא לה ויש לה פה מלוכלך ופיוז קצר.
עדי מוצא עצמו שופך את הלב דווקא לפני הזרה הזו. הוא מספר לה על סופו הקרב, והיא, בלי שום כוונה, הופכת למדריכה שמלמדת אותו איך בזמן הקצר שנשאר לו הוא יכול ליהנות מכל רגע.
האם הוא ימשיך להיות ילד טוב ירושלים?

רן אפלברג הינו תסריטאי מחזאי, במאי, ואושיית רשת פופולרית. בשנים האחרונות עבד כקופירייטר, עשה קצת סטנדאפ, כתב לכמה טלוויזיה, ויצר והשתתף ב"גבוה וגרינבאום", סדרה דרמה-קומית שעלתה ב"קשת". בגיל 39 החל לכתוב להנאתו סיפורים קצרים ברשת החברתית שזכו לאהבה ותמיכה על ידי אלפי קוראות וקוראים שעודדו אותו לפרסם ספר ביכורים שיצא בשנה האחרונה בשם "חלומות של אהבה".
רועי פלורנטין שזהו הפיצ'ר הראשון בבימויו שימש כמנהל מחלקת פיתוח התוכן של אולפני הרצליה, ביים מערכונים ל"ארץ נהדרת", "שבוע סוף" לצד תוכניות כמו "מעצר בית", "החממה", "המאסטרו" ואת הסרט הדוקומנטרי "הדג נחש באמריקה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בירן תקשורת ויחסי ציבור.