מפרסם: פרו אסטרטגיה
תאריך: 18/02/2015 17:05
נושא: אופנה
מותג האאוטדור המוביל באמריקה Weatherproof
מותג האאוטדור המוביל באמריקה Weatherproof
מותג האאוטדור המוביל באמריקה Weatherproof
מותג האאוטדור המוביל באמריקה Weatherproof
הודעה לעיתונות

רשת ממסי תיירות מציעה ללקוחותיה לראשונה בישראל את: קולקציה מעילים והווסטים לגברים ונשים של מותג האאוטדור המוביל באמריקה

רשת ממסי תיירות מציעה ללקוחותיה לראשונה בישראל את: קולקציה מעילים והווסטים לגברים ונשים של מותג האאוטדור המוביל באמריקה Weatherproof

אובמה בחר במעיל של המותג האמריקאי Weatherproof וגם אתם מוזמנים לנסות, רשת ממסי תיירות מציעה ללקוחותיה, לראשונה בישראל את מותג המעילים האמריקאי המוביל Weatherproof. קולקציית המעילים והווסטים של המותג מאופיינת בקו עיצובי נקי, תוך שמירה על ייצור מחומרי גלם איכותיים, הביגוד מיוצר על ידי טכנולוגיה ייחודית אשר הופכת את הביגוד לעמיד בפני מים, קור, רוח, שומר על חום הגוף (ביגוד טרמי) ומנדף זיעה ומיועדת לנשים וגברים.

סדרת 32°Weatherproof של המותג המציעה ביגוד טרמי ומנדף זיעה הקולקציה מאופיינת בסגנון ספורטיבי-אופנתי וכוללת מגוון רחב של פריטים כמו: מעילים, ז'קטים, חולצות, סווצ'רים ומכנסיים אשר כולם מיוצרים בטכנולוגיה הייחודית של 32°Weatherproof.

וסט/מעיל פוך נוצות גברים/נשים, דוחה מים ובולם רוח. מתקפל לתיק קטן, קל ונוח לנשיאה.
מילוי נוצות: 90% פלומה 10% נוצות

Weatherproof נוסד בשנת 1948 וביסס את עצמו כמותג מוביל בתחום הביגוד לגברים ונשים. החל משנת 2008 משמשת חברת סימפל כיבואן הבלעדי של המותג האמריקאי . המותג האמריקאי המתמחה בביגוד עמיד במיוחד נגד קור, מים ורוח ומיועד לסקי, טיולים, קמפינג וטיפוס הרים. מותג Weatherproof הוא אחד ממותגי האאוטדור המובילים בארה"ב ופוליטיקאים ומפורסמים רבים נוהגים ללבוש אותו.

את WEATHERPROOF ניתן להשיג ברשת ממסי תיירות
המעילים והווסטים מגיעים בצבעים : שחור ואפור
טווח מחירים מעילים לגברים ולנשים: 349 ₪
טווח מחירים ווסטים לגברים ונשים: 299 ₪
לינק לאתר החברה בישראל: http://www.bethere.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרו אסטרטגיה.