מפרסם: בירן תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 23/02/2015 11:27
נושא: קולנוע
צילום יח"צ
צילום יח"צ
הודעה לעיתונות

הסרט הישראלי "תפוחים מן המדבר" התקבל לפסטיבל 'סינקווסט' בסן חוזה - קליפורניה

הסרט הישראלי "תפוחים מן המדבר", בבימוים של אריק לובצקי ומתי הררי ובכיכובם של מורן רוזנבלט, שלומי קוריאט, ריימונד אמסלם, אלישע בנאי, עירית קפלן וצבי שיסל, נבחר להציג בפסטיבל הסרטים העצמאיים של סן חוזה, קליפורניה שיחול בתחילת מרץ הקרוב. הפסטיבל נחשב למוביל בחדשנותו וככזה המציג סרטים של במאים ויוצרים מוכרים וכן סרטים המשתמשים בטכנולוגיות קולנועיות המשפיעות על תעשיית הקולנוע.

"תפוחים מן המדבר" מגיע לפסטיבל סינקווסט לאחר שהקרין בבכורה בפסטיבל הסרטים של חיפה, היה מועמד ל-3 פרסי אופיר, זכה בתואר בחירת הקהל בפסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס, ולאחרונה קטף גם את פרס הסרט טוב ביותר בפסטיבל הסרטים היהודי של אטלנטה ואת פרס חבר המושבעים בפסטיבל הסרטים היהודי של סן דיאגו. הסרט מבוסס על סיפור קצר של סביון ליברכט הנושא את אותו השם, ליברכט כתבה את התסריט לסרט ביחד עם צמד הבמאים. רבקה היא בת יחידה להורים מבית חרדי ירושלמי שמואסת במציאות המחניקה של חייה. רבקה נוהגת להיחשף בחשאי לעולם החילוני, ובורחת ממשפחתה לקיבוץ במדבר עם בחור צעיר.

הסרט הופק ע"י טופיה תקשורת – מיכאל שרפשטיין, סרטי יונייטד קינג – משה ולאון אדרי, הערוץ הראשון מחלקת דרמה ואמנויות, הופק בסיוע קרן רבינוביץ' וקרן ליאון רקנאטי, בתמיכת משרד התרבות והספורט והמועצה הישראלית לקולנוע, והוא צפוי לעלות במאי הקרוב לאקרנים בישראל, בהפצת יונייטד קינג.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- בירן תקשורת ויחסי ציבור.