מפרסם: Unik
תאריך: 24/02/2015 11:53
נושא: חינוך
הודעה לעיתונות

ד"ר רחל פסטרנק מונתה לדיקאנית בית הספר למדעי ההתנהגות במסלול האקדמי המכללה למינהל

ד"ר רחל פסטרנק, סוציולוגית, חוקרת ומרצה בתחומי חינוך ומשפחה בחברה הישראלית, מונתה לדיקאנית בית הספר למדעי ההתנהגות במסלול האקדמי המכללה למינהל. פסטרנק מחליפה בתפקידה את פרופ' דליה מור, אשר שימשה כדיקאנית בית הספר ב-6 השנים האחרונות, והייתה חברת סגל בבית הספר במשך 16 שנה.

ד"ר פסטרנק משמשת כחברת סגל בית הספר למדעי ההתנהגות של המסלול האקדמי המכללה למינהל מזה 19 שנה. טרם מינויה לדיקאנית, שימשה בתפקידים רבים, לרבות עורכת כתב העת "כוורת" שמוציא בית הספר ויו"ר ועדות ההוראה של התואר הראשון והשני. בין תחומי המחקר הבולטים שלה: סמכות הורית, יחסי הורים- ילדים, חשיבות המשמעת והשלכותיה וסגנונות הורות. בין חיבוריה, הספרים "המשפחה החד הורית בישראל", "המשפחה כמחנכת - חממה ומלכודת" וסדרת ספרים על הסוציולוגיה של החינוך. בעברה הכשירה פסטרנק צוותי הוראה, והייתה חלק אינטגרלי מוועדת המחקר "מופת" של משרד החינוך.

לדברי פסטרנק: "כמעט מיום היווסדו, לפני כ-19 שנה, אני שותפה למשפחת בית הספר למדעי ההתנהגות של המסלול האקדמי המכללה למינהל, בית הספר הגדול והמוביל בישראל. בתקופה זו עבדתי עם חמישה דיקאנים שתרמו רבות לקידומו ולפיתוחו של בית הספר. אני גאה באתגר שקיבלתי על עצמי להוביל את בית הספר ושואפת לשמר את ההישגים שלו ולקדם אותו למחוזות חדשים הנובעים מההתפתחות המואצת של הידע והטכנולוגיה".

לדברי פרופ' אשר טישלר, נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל: "אין ספק כי כישוריה וניסיונה רב השנים של ד"ר פסטרנק יסייעו לה בתפקידה החדש כראש בית הספר. אני משוכנע כי ד"ר פסטרנק תמשיך להנחיל ולבסס את מורשת בית הספר כמו גם את ההישגים הגבוהים אליו הגיע בשנים האחרונות בראשותה של פרופ' דליה מור. אני מאחל הצלחה רבה לפרופ' דליה מור באתגר הבא שלה. דליה לימדה בבית הספר במשך 16 שנים והיתה שותפה מלאה ומהותית להתקדמותו והתפתחותו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Unik.