מפרסם: גופר תקשורת
תאריך: 11/03/2015 13:32
נושא: צילום
סיר אלכם פרגוסון על רקע תמונת שחקני מנצ'סטר יונייטד
סיר אלכם פרגוסון על רקע תמונת שחקני מנצ'סטר יונייטד
הודעה לעיתונות

‏EPSON ומנצ'סטר יונייטד משתפות פעולה במהלך לגיוס תרומות עבור ילדי UNICEF

15 תמונות ענק מההסטוריה של קבוצת הכדורגל הידועה בעולם הודפסו על ידי אפסון ונחתמו ע"י סיר אלכס פרגוסון, ונמכרו במכירה פומבית. הכסף מיועד לילדים נזקקים המשתתפים בתוכנית האו"ם של UNICEF

קרן מועדון הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, "United for UNICEF", המיועדת לתמיכה גלובלית בילדים נזקקים, השיקה מהלך חדש לגיוס כסף, הנתמך על ידי אפסון, מובילת חדשנות עולמית בתחומי ההדפסה ומנותנות החסות של הקבוצה.

לצורך המבצע, נסגר אצטדיון הבית של מנצ'סטר יונייטד, האולד טראפורד, ליממה, במהלכה הפך האזור לגלריה ענקית. במסגרת האירוע חשף סיר אלכס פרגוסון, מאמן המועדון, 15 צילומים שלדעתו מבטאים בצורה המוצלחת ביותר את הרגעים המרגשים של הקבוצה. מבחר מהתמונות, הודפסו על מדפסות הפורמט הרחב של אפסון - ה- Stylus Pro 9900 - ונחתמו אישית על ידי מי שנחשב כיום לאחד מהמאמנים המצליחים ביותר בתולדות הכדורגל. העבודות הוצעו למכירה פומבית מקוונת והכסף שיגוייס יעבור לטיפול בילדים נזקקים ברחבי העולם.

יוזמת United for UNICEF שהחלה ב-1999 גייסה עד היום למעלה מ-3 מיליון ליש"ט, ששימשו להגנה על כ-3 מיליון ילדים מפני אלימות, התעללות וניצול. הכסף בפרוייקט הנוכחי ניועד לילדי ויאטנאם, שבה חיים כארבעה מיליון ילדים בתת-תנאים, חלקם ברחובות וחלקם בסיכון גבוה.

"אנו באפסון גאים בכך שנבחרנו לתמוך ביוזמה כה חשובה", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "אין לי ספק שהחיבור של איכות ההדפסה יוצאת הדופן והערך ההסטורי של החתימה של סיר פרגוסון יתרמו להצלחה של פרוייקט ייחודי ומרגש".

למידע על התוכנית:
‏http://www.mufoundation.org/en/Charities/UnitedForUnicef2.aspx

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גופר תקשורת.