משה אטיה מנהל תחום מוצרים בחברת קונסיסט
משה אטיה מנהל תחום מוצרים בחברת קונסיסט
יוסי שלום מייסד שותף ומנכ"ל VOcalio
יוסי שלום מייסד שותף ומנכ"ל VOcalio
קבוצת קונסיסט
קבוצת קונסיסט
הודעה לעיתונות

לראשונה בישראל: הוצג הדור חדש של מערכות קול סנטר

בכנס Telco2015 שנערך אתמול (ה- 11 במרץ) בפתח תקווה, חשפה קבצת קונסיסט לראשונה, את טכנולוגיית 'התקשורת בענן' של חברת ההזנק הישראלית vocalio‏ אותה היא מייצגת. Vocalio הציגה את הדור חדש של מערכות קול סנטר: מערכת המבוססת באופן מלא על תשתית ענן.

"Vocalio היא חברה שנוצרה מתוך כאב" מספר יוסי שלום מייסד שותף ומנכ"ל החברה. "כשעבדתי בחברת הפרפורמנס IBP, שבין היתר מחזיקה מוקד inhouse של 80 נציגים, ניסינו להטמיע את מערכות הקול סנטר (Call Center) שנמצאות בשוק, אבל גם לאחר שהוצאנו מאות אלפי שקלים, לא הצלחנו לקבל מערכת שתספק מענה מספיק טוב. נתקלנו בבעיות שונות שהפריעו לעבודה, כגון צורך בהקצאת IP לעובד שחלה ורצה לעבוד מהבית. נדרשנו לחיובים נוספים בכל פעם שרצינו לבצע שינוי במערכת, כגון הארכת זמן שמירת הקלטת השיחות ועוד. בנוסף הממשק לא היה מספיק נוח ונציגי השירות סבלו במהלך תהליך ההטמעה, אשר חייב אותם להסתגל למונחים ולתהליכי עבודה שונים מאלה שהם היו רגילים להם".
כתוצאה מהניסיון המר, הקים, בתמיכתה של IBP, מערכת קול סנטר גמישה, פשוטה להפעלה, מבוססת ענן. "יש הרבה חברות שמכריזות שהפתרון שלהן מבוסס ענן, וזה נכון חלקית, מאחר שמבחינת הלקוח הוא אינו צריך להתקין שרת. אבל זה לא ענן אמיתי, כי השרתים נשארים בארץ בידיה של נותנת השירות. השירות של Vocalio כולו, כולל ההקלטות, נמצא בשרתים של אמזון העולמית (AWS), מה שמעניק לשירות שלה רמה של גמישות ושרידות שלא קיימת אצל המתחרים". בנוסף, על מנת שלא להיות תלויים רק ב'אמזון', Vocalio החלה לאחרונה בתהליך של פיזור השירותים, בקרב ספקי שירות תשתית ענן בינלאומיים נוספים.
גמישות המערכת באה לביטוי בשליטה מלאה של הלקוח על המידע, ללא תלות במקום או בכתובת ה- IP. כך למשל אם יש עובדים שמבקשים ביום מסוים לעבוד מהבית, הם יכולים לקבל מידית גישה למערכת, כאילו הם נמצאים במשרד ואין צורך להקצות להם כתובת IP. כנ"ל גם לגבי פתיחת סניף חדש, כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט. הלקוח יכול להתאים בקלות את המערכת לצרכים שלו, הן ברמה הויזואלית והן ברמת השפה הארגונית. כך למשל, נהנה הלקוח מגמישות מלאה בניהול שלוחות (העלאה והורדה של שלחות), ניהול הסטאטוסים (למשל, כמה זמן מותר לנציג להיות בהפסקה קצרה וכמה בארוכה) ועוד. החיוב מתבצע בחשבונית אחת והוא כולל הן את התשלום עבור השימוש במערכת והן את התשלום עבור השימוש בתשתית.
משה אטיה מנהל תחום מוצרים בחברת קונסיסט מסר, כי מערכת Vocalio מצטרפת לסל המוצרים המנצח והגדל של חברת קונסיסט. "אנו בוחרים בקפידה מוצרים מובילים טכנולוגית, משתלמים וקלים להטמעה ויישום" אמר אטיה. אטיה הוסיף כי "לקונסיסט נסיון ומוניטין של מעל ל-25 שנה בפיתוח הטמעה ומתן פתרונות תוכנה בישראל, במערכות פיננסיות, פתרונות BI ופתרונות Web מתקדמים. ההיכרות האינטימית של קונסיסט עם מערכות תוכנה מחד, ועם Vocalio מאידך, וכן היכולת לספק מוצרים משלימים לפתרונות מורכבים, הם השילוב הנכון והיתרון הגדול שקונסיסט מביאה לפרויקטי קול סנטר".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מעוף תקשורת שיווקית.