מפרסם: גלאי תקשורת
תאריך: 12/03/2015 10:43
נושא: טלוויזיה, מוזיקה
הודעה לעיתונות

חשיפת השיר GOLDEN BOY שייצג את ישראל באירוויזיון הערב בערוץ הראשון

הערוץ הראשון, "קשת" ו"טדי הפקות" גאים להציג את השיר והקליפ Golden Boy"", אשר ייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון לשנת 2015

הקליפ ישודר לראשונה מיד בתום מהדורת "מבט עם יעקב אילון" מחר, יום חמישי ה-12.03, בשעה 21:05 בערוץ הראשון.

נדב גדג' בן ה-16, זוכה "הכוכב הבא" של "קשת" ו'טדי הפקות', ייצג את ישראל באירוויזיון 2015 בוינה. גדג', אשר התברך בקול עוצמתי וקסם אישי, מביא לתחרות האירוויזיון שילוב מנצח בין אירופה למזרח התיכון.

"Golden Boy" נכתב והולחן על ידי יוצר הלהיטים, דורון מדלי, אשר התאים את השיר בדיוק עבור יכולותיו האומנותיות והווקליות של גדג' הצעיר והכריזמטי, שככל הנראה יהיה המתמודד הצעיר ביותר בתחרות השנה.
מדלי מתאר את סגנון השיר כשילוב בין פופ עכשווי ו-R&B בשילוב עם המקצבים הים-תיכוניים האהובים כל כך בישראל.

מילות השיר "Golden Boy" מספרות את סיפורו של בחור צעיר שבור לב אשר החליט שהתרופה הטובה ביותר לכאב ליבו היא פשוט לצאת לחגוג את החיים בתל אביב ולהזמין את כולם לבוא ולשמוח יחד איתו.

הקליפ לשיר מציג את גדג' במרכזה של העיר ללא הפסקה – תל אביב-יפו. הצילומים התקיימו במספר מוקדים שונים ברחבי העיר, בהם: גג בניין עיריית תל אביב-יפו, כיכר רבין, ומסיבת רייב-פורים בכיכר המדינה שאירחה 60,000 חוגגים.

בקרוב אירופה תגלה ותתמכר לקצב של "נער הזהב" שלנו, נדב גדג'

לפרטים נוספים ומידע על נדב גדג' וצוות האירוויזיון הישראלי אתם מוזמנים לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק של התחרות –Eurovision Israel 2015

מחר 21:05 מייד בתום מהדורת "מבט עם יעקב אילון", בערוץ הראשון, ייחשף לראשונה הקליפ של השיר שייצג את ישראל באירויזיון 2015 וישלח לינקטון עם השיר והקליפ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלאי תקשורת.