מפרסם: HOT
תאריך: 19/03/2015 18:42
נושא: מדיה ותקשורת
The Time of Our Lives 2 , צילום יחצ
The Time of Our Lives 2 , צילום יחצ
הודעה לעיתונות

העונה החדשה של דרמת האנסמבל האוסטרלית "הזמנים הכי טובים"- החל מה-9.4 ב-HOT Plus ו-HOT VOD

סדרת הדרמה הרגישה ומעוררת ההזדהות, בכיכובה של השחקנית זוכת הפרסים קלאודיה קרוון ("הדרך לאהוב"), חוזרת לגולל את עלילותיה של משפחת טיבולי, המתמודדת עם טרגדיה פתאומית בפתיחת העונה החדשה

"הזמנים הכי טובים" ("The Time of Our Lives"), סדרת הדרמה של רשת "ABC1" ("הסטירה") וחברת ההפקות "JAHM", נוצרה על-ידי זוכת פרס "לוגי" (המקבילה האוסטרלית ל"אמי") אמנדה היגס ("סודות החיים"), בשיתוף עם ג'ודי מקרוסין.

את הסדרה מובילה קלאודיה קרוון, זוכת חמישה פרסי האקדמיה האוסטרלית ושלושת פרסי "לוגי", שכיכבה בסרטים "דייברייקרס" ו"אקווה מרין" ובסדרה "הדרך לאהוב". לצדה מככבים בסדרה צוות שחקנים זוכה פרסים – זוכה פרס האקדמיה האוסטרלית ושני פרסי "לוגי" וויליאם מקאינס ("Blue Heelers"), ג'סטין קלארק ("הצד האחר של החיים"), זוכה פרס האקדמיה האוסטרלית שיין ג'ייקובסון (בקרוב ב"The Dressmaker" עם קייט וינסלט), זוכה פרס האקדמיה האוסטרלית ופרס "לוגי" סטיבן קארי ("המלך") ומישל ורגרה מור ("תופעות לוואי").

עונת הבכורה של הסדרה המשובחת, שזכתה לממוצע צפייה גבוה של 1.2 מיליון צופים ולהכרה בזכות הופעות המשחק האמינות והטון הריאליסטי יוצא הדופן, גרפה את פרס האקדמיה האוסטרלית 2014 לשחקנית הטובה ביותר (עבור קרוון), והייתה מועמדת לשני פרסי "לוגי", בראשם הפרס לסדרה הטובה ביותר. ב"גרידאן" נכתב שהיא "עשויה בעדינות, מוצלחת ואיכותית, בזכות כתיבה מעולה, בימוי מופתי וצוות שחקנים מצוין. 'הזמנים הכי טובים' משאירה חותם ייחודי, שופעת באינטריגות ובאפשרויות מרתקות, ומתעמתת עם נושאים רגשיים בצורה מספקת, הרבה מעבר למתחרותיה. אתם תרצו לראות עוד ממנה".

"הזמנים הכי טובים" עוקבת אחר משפחה אוסטרלית מורכבת ומסקרנת שמתגוררת במלבורן, ומנסה לתמרן בין הקונפליקטים של העולם המודרני. שלושת האחים הבוגרים, בשנות השלושים והארבעים לחייהם, עסוקים בקריירות שבנו, בבתים שהקימו ובמערכות היחסים שיצרו ופירקו, בניסיון מתמיד למצוא אושר.

בעקבות רייטינג גבוה ומחמאות מהמבקרים, חודשה "הזמנים הכי טובים" לעונה שנייה, שעלתה לשידור ביוני האחרון. עם פתיחת העונה, תאונה טראגית ומפתיעה של אחד מבני המשפחה משנה את החיים של בני משפחת טיבולי, ומשליכה על שלושת האחים לוצ'ה (ג'ייקובסון), מאט (מקאינס) וצ'אי לי (מור). הם נאלצים לחשב מחדש את התפקידים שלהם כילדים וכהורים, היחסים עם הוריהם והקשרים ביניהם, לצד המשברים האישיים שלהם, שמביאים עמם שורת אתגרים וקשיים.

ברנדט (קלארק) ממתינה לתוצאות הבדיקה הגנטית לסרטן השד, בעוד שבן-זוגה לוצ'ה נחוש למצוא דרך לפרנס את משפחתו. קרוליין (קרוון) חוזרת לעבוד אחרי תקופה ארוכה שהקדישה את זמנה לילדיה, ומתקשה לשמור על איזון בין הקריירה ובין היותה אם חד-הורית, בעוד היא מנסה לסיים את הליך הגירושים עם מאט. מאט, שעזב את הבית עבור אליס (צ'רי קסידי, "הבטן הרכה") ההריונית, לא מצליח למלא כראוי את תפקידיו הרבים כאבא לילדיו, בעל לשעבר לקרוליין, בן זוג לאליס ובן להוריו. אחרי שחזרה לווייטנאם במטרה להתאחד עם אמה הביולוגית, צ'אי לי שה למלבורן ולזוגיות הרעועה שלה עם הרב (קארי).

בסדרה מככבים קלאודיה קרוון, וויליאם מקאינס, ג'סטין קלארק, שיין ג'ייקובסון, סטיבן קארי, מישל ורגרה מור, טוני בארי ("אוסטרליה"), סו ג'ונס ("שכנים שכנים"), זוכת פרס האקדמיה האוסטרלית אניטה הף ("סטרינגרס"), זוכת פרס האקדמיה האוסטרלית טינה ברסיל ("הלוואי שהיית כאן"), צ'רי קסידי וזוכת פרס האקדמיה האוסטרלית פיה מירנדה ("מחפשים את אליברנדי").

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.