מפרסם: גופר תקשורת
תאריך: 22/03/2015 10:29
נושא:
מדפסת EPSON-SureLabD3000
מדפסת EPSON-SureLabD3000
הודעה לעיתונות

חוזרים להדפיס: למרות העלייה בשימוש במכשירי צילום דיגיטליים, ליותר מחצי מהאוכלוסייה חשוב לשמור עותק מודפס של תמונות

סקר גיאוקרטוגרפיה בשיתוף חברת EPSON חושף את הרגלי הדפסת התמונות בישראל • ישראלים רוצים תמונות בגלל הערך הסנטימנטלי ולא מתפשרים על האיכות

לאוכלוסייה להדפיס תמונות ולא להסתפק בעותק דיגיטלי בלבד. התופעה מקיפה את כלל הגילאים. כך למשל, 52.2% מקרב קבוצת הצעירים עד גיל 34 ציינו כי הדפיסו את התמונות החשובות להם במהלך השנה האחרונה. הקריטריון החשוב ביותר בהדפסת תמונות עבור הישראלים הוא איכות ההדפסה, כפי שהעידו 66.1% מהנשאלים.
מסקר מקיף של חברת EPSON בשיתוף מכון גיאוקרטוגרפיה עולה כי למרות העלייה באמצעי הצילום ושיתוף התמונות הדיגיטליים, דוגמת הזיכרונות בסלולאר, וואטסאפ ופייסבוק, עדיין חשוב לישראלים להדפיס תמונות.
אם אתם נוהגים להכין אלבומי תמונות מושקעים, לתלות תמונות משפחתיות ברחבי הבית או להציג בגאווה על השולחן בעבודה תמונות של הילדים, אתם לא לבד. מנתוני המחקר עולה כי 34.4% מהישראלים נוהגים להציג תמונות בצורה פיזית (למשל באלבום תמונות או על קירות הבית), 41.6% הדפיסו תמונות עבור אלבום תמונות בשנה האחרונה ו-32% מהישראלים קיבלו תמונה מודפסת על נייר בשנה החולפת (דוגמת כרטיס ברכה או לוח שנה).גם אם המקרר שלכם מפוצץ במגנטים, אתם בחברה טובה. בשנה האחרונה קיבלו 59.2% מהאוכלוסייה מגנט שעליו תמונה מודפסת.
ממצא מפתיע נוסף שעלה בסקר, הוא שנשים נוהגות להדפיס ולהציג תמונות יותר מגברים. כך למשל, ל-38.9% מהנשים מאוד חשוב לשמור עותק מודפס של התמונות החשובות להן, לעומת 21.1% מהגברים, 43.4% מהנשים נוהגות להציג תמונות בצורה פיזית (למשל באלבום תמונות או על קירות הבית), לעומת 25.1% מהגברים ו-% 46.7 מהנשים הדפיסו תמונות עבור הכנת אלבום בשנה האחרונה, לעומת 36.2% מהגברים.
בשנים האחרונות אנחנו רואים התקדמויות טכנולוגיות מרשימות בציוד הצילום וההדפסה, אמר אורן פליישר מנכ"ל אפסון ישראל, "האיכות המקצועית של התמונות, יכולה להסביר את השימוש הרחב בתמונות מודפסות, כיוון שהציבור בישראל רוצה להראות את התמונות היפות שצולמו לחברים ובני משפחה בדרך שתציג אותן בצורה הטובה ביותר".
דניאל בן מויאל מנהל תחום LFP /ProFocus בישראל מציין כי ב EPSONזיהו את המגמה אצל הצרכנים ופיתחו לשם כך קו מוצרים חדש ומתקדם טכנולוגית המאפשר להפיק תמונות איכותיות על שלל מצעים ובהם קאנבס ונייר איכותי. זו דרך נפלאה להעניק היום מתנות מקוריות עם ערך רגשי רב.
הסקר ועיבוד הנתונים נעשו בשיתוף מכון גיאוקרטוגרפיה באמצעות שיחות טלפוניות עם 500 נשאלים, המהווים מדגם מייצג של האוכולוסיה.
בעלי חנויות הפוטו מאשרים את המגמה

סקר מקביל שנערך על ידי חברת We Call ביוזמת אפסון ישראל, בקרב בעלי חנויות פוטו, העלה כי 45% מהנשאלים ראו עלייה בהדפסת התמונות בעסק שלהם בשנה החולפת ו- 50% הגדירו הדפסת תמונות כ"חשובה במידה רבה" עבור הלקוחות שלהם. כמו כן נמצא, כי איכות ההדפסה היא המדד החשוב ביותר בהדפסת התמונות עבור בעלי החנויות, ו- 85% מהנשאלים ציינו אותו כקריטריון החשוב ביותר בבחירת מדפסת מקצועית לעסק שלהם.

"בשנים האחרונות אנחנו רואים התקדמויות טכנולוגיות מרשימות בציוד הצילום וההדפסה", אמר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל, "חשוב לנו להוביל את החדשנות בתחום כדי שבעלי חנויות הפוטו יוכלו להציע תמונות באיכות גבוהה ובפורמטים רחבים, בהתאם לצרכי הלקוח הישראלי".

דניאל בן מויאל מנהל תחום LFP /ProFocus בישראל מציין כי באפסון זיהו את המגמה של הדפסת תמונות אצל הצרכנים ופיתחו לשם כך קו מוצרים חדש ומתקדם טכנולוגית המאפשר להפיק תמונות איכותיות על שלל מצעים ובהם קאנבס ונייר איכותי. "זו דרך נפלאה להעניק היום מתנות מקוריות עם ערך רגשי רב", אומר בן מויאל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גופר תקשורת.