הודעה לעיתונות

Athlone אתלון סוגרת את סבב גיוס ההון של 2 מיליון דולר ומודיעה על שם וסימול בורסה חדשים

תל אביב, ישראל, ומפוטו, מוזמביק, 25 במרץ 2015 (Marketwired) :

Athlone Investments Ltd. אתלון השקעות בע"מ (IT:ATLN) (TASE: ATLN), ("Athlone", "APIO" או "החברה") הודיעה היום על סגירת סבב גיוס ההון הראשון שלה באמצעות תשקיף שבו גייסה הון עצמי חדש של 2 מיליון דולר עבור החברה.

ההון ישמש לסיום בניית השלב הראשון של מרכז הנתונים במפוטו על ידי חברת הבת שלה Vaninga & Investimentos Limitada ולהתחלת השלב השני.

במהלך שלושת החודשים האחרונים Vaninga הפכה את האתר, שמוחכר מהמפעילה הלאומית החדשה, Telecomunicacoes de Mocambique (TDM), למתקן ברמה עולמית שכל עבודות ההנדסה שבו הושלמו, כולל בקרת כניסה מתקדמת שנחצה למרכז נתונים ברמה עולמית.

Vaninga קיבלה לידיה את המודולים הבנויים מראש של מרכז הנתונים מ-Telenetix, ספקית של מרכזי נתונים מדרום אפריקה שמתמחה במרכזי נתנים ופתרונות חשמל מודולריים עם לקוחות ברחבי אפריקה. החברה מאמינה שמרכז הנתונים הראשוני יהיה מוכן לשימוש בסוף אפריל 2015.

החברה גם אמרה שהבקשה לשינוי שם אושרה על ידי רשויות הרגולציה בישראל והחברה תיקרא מעתה ואילך APIO (Africa) Ltd (אפיו אפריקה בע"מ) ותיסחר בסימול APIO.

APIO מתכוונת להתקדם מעבר למודל מרכזי הנתונים המסורתי של הספקת אירוח ומיקום משותף על ידי הוספת חבילות של שרתים וירטואליים ושרתי אחסון והצעת שירותי ענן ווירטואליזציה. יש מחסור חמור של היצע במרכזי נתונים במוזמביק (ובאפריקה באופן כללי), והחברה רוצה לנצל את ההזדמנות בשוק הזה שלדעתה יגדל כשטלפונים חכמים יחליפו את הטלפונים הניידים מהדור השני והתיאבון באפריקה לשירותי נתונים כמו הזרמת וידאו ואודיו ישתווה למגמות העולמיות. מנועי הצמיחה האחרים יהיו גורמים דמוגרפיים כמו עיור, שיעורי גידול גבוהים של האוכלוסייה ואוכלוסייה צעירה גדלה, וגם גידול בהשקעות הגלובליות באפריקה. שיעורי הצמיחה הכלכלית באפריקה צפויים להיות הגבוהים בעולם בעשור הבא.

ל-APIO יש שאיפות להתקדם מעבר למוזמביק בשנה הבאה אחרי שתבסס את הפעילות שם והיא כבר בודקת אפשרויות במספר מדינות אפריקניות מדרום לסהרה.

אודות Athlone Investments Limited (APIO)

חברת הבת Vaninga & Investimentos Limitada של Athlone היא חברת תקשורת מוזמביקית עם רשיון לספק מגוון מלא של שירותים נייחים וסלולריים בכל המדינה. היא מתמקדת בהספקת שירותי מסדי נתונים ניטרליים מבחינת ספק השירות, שיש בהם מחסור חמור במוזמביק ובאפריקה שמדרום לסהרה באופן כללי.

בנוסף לשירותים המסורתיים של מרכזי מתונים כמו אירוח ומיקום משותף, Vaninga מתכוונת לספק מגוון של שירותים מבוססי ענן כגון פלטפורמה כשירות ותשתית כשירות, שרתים וירטואליים, אחסון מאובטח וזרימת מדיה. הלקוחות שלה כוללים בנקים, חברות תקשורת, מימשל, עסקים קטנים ובינוניים וצרכנים פרטיים.

הערת אזהרה לגבי מידע צופה פני עתיד

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת "מידע צופה פני עתיד" כמשמעותו בחוקי ניירות הערך הישראלים הרלבנטיים. מידע צופה פני עתיד כולל, אך לא רק, אמירות לגבי המודל העסקי של החברה. באופן כללי, מידע צופה פני עתיד ניתן לזיהוי באמצעות השימוש במונחים צופי פני עתיד כגון "מתכננת", "מצפה" או "לא מצפה", "צפויה", "תקציב", "מתוכננת", "מעריכה", "חוזה", "מתכוונת", "צופה" או "לא צופה" או "מאמינה" או וריאציות של מילים או משפטים אלה, או נאמר בו שפעולות, אירועים או תוצאות מסוימים "עשויים", "יכולים", "יהיו", "אולי" או "יתבצעו", "מתרחשים" או "יושגו". מידע צופן פני עתיד נתון לסיכונים, אי ודאויות וגורמים אחרים ידועים ולא ידועים שעשויים לגרום לכך שהתוצאות, רמת הפעילות, הביצועים או ההישגים בפועל של החברה יהיו שונים מהותית מאלה שמובעים באותו מידע צופה פני עתיד או משתמעים ממנו, כולל אך לא רק: אי ודאויות עסקיות כלליות, תחרותיות, פוליטיות וחברתיות וסיכונים אחרים של הענף. למרות שהחברה ניסתה לזהות גורמים חשובים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות מהותית מאלה הכלולות במידע הצופה פני עתיד, יכולים להיות גורמים אחרים שיגרמו לכך שהתוצאות לא יהיו לפי התחזיות, ההערכות או הכוונות. אין שום ביטחון שמידע זה יוכח כמדויק, כי התוצאות בפועל ואירועים עתידיים יכולים להיות שונים מהותית מאלה החזויים באמירות אלה. בהתאם, אל לקוראים לבטוח בביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד. החברה לא מתחייבת לעדכן מידע צופה פני עתיד כלשהו, אלא בהתאם לחוקי ניירות הערך שחלים.

מידע ליצירת קשר

אנשי קשר:
Athlone Investments Limited
(APIO)
Ross Macdonald
מנכ"ל
+447767028239
[email protected]
Athlone Investments Limited
(APIO)
Gordon Edwards
יו"ר משותף
+27834632819
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית MARKETWIRED

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

2

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.