מפרסם: גיל לבנוני- תקשורת טובה
תאריך: 27/03/2015 13:08
נושא: ספורט
הודעה לעיתונות

לקראת אליפות אירופה: נשיא איגוד השחייה האירופי ייפגש עם שר התיירות

ביום שבת תיפתח במכון וינגייט תחרות רב אומות לגילאי נוער, ובאיגוד השחייה האירופי והישראלי מנצלים את האירוע בכדי להתכונן לאליפות אירופה, שתיערך בישראל בסוף השנה.

בשבת יגיע לישראל מנכ"ל איגוד השחייה האירופי, פאולו פרישקנכט, והוא יהיה אורח הכבוד ביום הראשון של המשחקים ובטקס הפתיחה שייערך בשבת בשעה 17:00. פרישקנכט ינצל את הביקור לערוך סיור בבריכה בוינגייט בצוותא עם יו"ר האיגוד הישראלי, שי שכנר, ולבדוק מקרוב את ההכנות לאליפות אירופה.

ביום ראשון יגיע לישראל גם יו"ר איגוד השחייה האירופי, פאולו בארלי, והוא ינצל את ביקורו על מנת להיפגש עם שר התיירות עוזי לנדאו (ביום ראשון בשעה 15:15) בירושלים, עם ראש עיריית נתניה מרים פיירברג (ביום ראשון בשעה 19:30) ועם ראש מנהל הספורט, ד"ר אורי שפר (ביום שני, 9:00). כמובן שלכל הפגישות יתלווה לבארלי גם היו"ר הישראלי שכנר וגם המנכ"ל האירופי פרישקנכט.

תחרות רב אומות תיפתח בשבת בהשתתפות 154 שחיינים מ-11 מדינות. האליפות נערכת בפעם ה-13, אבל זו הפעם הראשונה שישראל נבחרה להיות המארחת. פרט לישראל ישתתפו גם אוסטריה, פולין, צ'כיה, בולגריה, יוון, טורקיה, קפריסין, סלובניה, אוקראינה וברזיל.

האליפות תיפתח בשבת ותיערך גם ביום ראשון, והיא מיועדת לשחיינים בני 17-18 ושחייניות בנות 15-16. במקביל תיערך בפורטוגל תחרות רב אומות לגילאים צעירים יותר, וגם שם תהיה לישראל נציגות.
גם בשבת וגם ביום ראשון יהיו שתי הצגות: בוקר וערב. כל המשחים יהיו משחי גמר, שכן בתחרות רב אומות אין מוקדמות כלל. הכניסה חופשית.

לתיאומי צילומים וראיונות מראש:
גיל לבנוני - 054-5320220
אסי קוטין - 054-3400024

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיל לבנוני- תקשורת טובה.