קטיף הנוריות בקדמה, צילום ענבל עלמה בצר
קטיף הנוריות בקדמה, צילום ענבל עלמה בצר
קטיף הנוריות בקדמה, צילום ענבל עלמה בצר
קטיף הנוריות בקדמה, צילום ענבל עלמה בצר
קטיף הנוריות בקדמה, צילום ענבל עלמה בצר
קטיף הנוריות בקדמה, צילום ענבל עלמה בצר
הודעה לעיתונות

פסטיבל הנוריות בקדמה יוצא לדרך

מרבדי הנוריות בשלל צבעים ממתינים לכם גם השנה ב-קדמה. מוזמנים להגיע ולקטוף!

תמורת 40 שקלים בלבד תקבלו גביע ומספרים ותשתתפו עם כל בני המשפחה בקטיף עצמי של נוריות בשלל צבעים: אדום, לבן, ורוד, צהוב, כתום, זהוב ועוד

קטיף הנוריות בקדמה, ייפתח השנה בערב פסח, יום שישי 3.4.2015 וימשך עד תום הפריחה, בסוף חודש מאי. שעות הפתיחה שישי 9:30-17:00, שבת וחול המועד פסח 9:30-19:00.

פסטיבל קטיף הנוריות בקדמה הפך מזמן למותג ולאטרקציה משפחתית שאסור החמיץ, במיוחד כשמדובר בעונה קצרה, שבקלות ניתן לפספס.

הפסטיבל מתקיים במושב קדמה, כ-3 ק"מ דרומית לצומת קסטינה, פחות משעה נסיעה ממרכז הארץ ודקות מאשקלון, אשדוד, גדרה ויישובי הסביבה.

החל מיום שישי 3.4.2015 ועד סוף מאי יתקיים פסטיבל קטיף הנוריות המסורתי ויציע, כמידי שנה, חוויה צבעונית משמחת של פריחה בשלל צבעים – המיועדת לכל בני המשפחה. מגיעים, קוטפים, מצטלמים ונהנים!

השנה, כל בני המשפחה משתתפים בפסטיבל! כולם מוזמנים לצאת למרבדי הנוריות בקדמה ולהשתתף בקטיף עצמי של נוריות במגוון צבעים, על פני כ-30 דונם של פריחה מדהימה ממתינה רק לכם.

אם אתם מחפשים בילוי משפחתי לסופ"ש, לחופשת הפסח ולאביב, הנכם מוזמנים לאטרקציה משפחתית המציעה בילוי של מספר שעות בחיק הטבע ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. תמורת 40 שקלים בלבד תקבלו גביע ומספרים ותשתתפו עם כל בני המשפחה בקטיף עצמי של נוריות בשלל צבעים: אדום, לבן, ורוד, צהוב, כתום, זהוב ועוד.

במקביל תוכלו להשקיף על עשרות דונמים נוספים של פרחי נוריות המסודרים שורות, שורות, לפי צבעים ויוצרים מרבדים צבעוניים ססגוניים – חוויה שאסור לפספס ! וגם תוכלו להשקיף על הרי ירושלים והסביבה הקרובה.

שעות פעילות: החל מ-3.4 ועד סוף מאי.

שעות הפתיחה שישי 9:30-17:00, שבת וחול המועד פסח 9:30-19:00.

מחיר: 40 שקלים לגביע פרחים.

דרכי הגעה: לנוסעים מצפון על כביש 6, במקום לנסוע עד סוף הכביש יוצאים במחלף שורק ומתחברים לכביש 40 דרום (שמאלה בצמת ראם-מסמיה), השטח לא רחוק משם מצד שמאל. לבאים מדרום, במקום להמשיך בקרית גת ישר על כביש 6, יורדים ימינה לכביש 40 לכיוון צומת קסטינה וקריית מלאכי ולאחר ק"מ ספורים, השטח ימצא מימין. ניתן להתחבר חזרה אח"כ לכביש 6 צפון.

לפרטים נוספים: 052-2676780.

לעמוד הפייסבוק של קטיף הנוריות בקדמה: http://www.facebook.com/#!/thecentralgallery?fref=ts

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הלל רונן – יחסי ציבור.