ספרון רב שלבי של טף טויס
ספרון רב שלבי של טף טויס
מדליה
מדליה
הודעה לעיתונות

הצלחה כחול לבן בתחרות הצעצועים לתינוקות הנחשבת באירופה

החברה הישראלית לצעצועי התפתחות "טף טויס" זכתה במדליית ארד בתחרות Prima Baby היוקרתית באנגליה !
המוצר הזוכה הינו ספרון תלת שלבי – ספרון ייחודי המתאים לשלושה שלבי התפתחות שונים.

תחרות פרימה בייבי נחשבת ליוקרתית וחשובה באנגליה ובאירופה, ורבים רוכשים את המוצרים לפי רשימת המומלצים והזוכים בתחרות הזו.
השופטים בתחרות הם מומחים בתחומי התינוקות וההורות יחד עם פאנל של הורים המתנסים במוצרים ולפי הערכתם מקבל כל מוצר ציון. שקלול ציוני צוותי השופטים מוביל לדרגת הזכייה של המוצר.
המוצרים אשר הגיעו לשלבים גבוהים בתחרות או הזוכים באחד משלושת המקומות הראשונים, מופיעים בגיליון הזוכים של מגזין פרימה בייבי, שתפוצתו היא של כ-1.7 מליון אמהות בכל חודש.
"מדובר בזכייה מרגשת וחשובה" מספר רוני סגל, מפיץ ומשווק מוצרי טף טויס בישראל. "אנו גאים בהכרה הבינלאומית בחדשנות של חברת טף טויס ונמשיך להפיץ ולקדם את מוצרי החברה בישראל על מנת שכל הורה יכיר את היתרונות המשמעותיים שיש לצעצועי ההתפתחות של החברה להציע לילדו".

טף טויס נוסדה ב-1991 כשמטרתה העיקרית היא ליצור צעצועי התפתחות ייחודיים ובלתי נשכחים לתינוקות, המשלבים התרגשות ואהבה רבה.
כל צעצועי טף טויס מעוצבים בפרספקטיבה כוללת, המשלבת את נקודת מבטו של התינוק, של הורים ושל המעצבים. בנוסף, נעזרים בחברה באנשי מקצוע כפסיכולוגים לילדים ומומחי התפתחות על מנת שיוכלו לעצב ולייצר צעצועים אשר יתמכו בהתפתחות התינוק ויספקו לו מגוון גירויים שיאפשרו לו לגדול ולפרוח.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורין תקשורת דוברות ויחסי ציבור.