מזגן שהוא רהיט
מזגן שהוא רהיט
מזגן מהפכני
מזגן מהפכני
גיוס של 20 מיליון ש"ח
גיוס של 20 מיליון ש"ח
הודעה לעיתונות

NEW-AIR מגייסת 20 מיליון ₪ כדי לסיים את פיתוח המזגן המהפכני שישים תאריך תפוגה על כלל החברות בעולם

רעידת אדמה ע-ו-ל-מ-י-ת בשוק המזגנים. חברה ישראלית נמצאת בשלבי פיתוח סופיים למזגן שיפעל ללא מדחס, ללא צינורות, בחסכון חשמלי, עם גז ידידותי לסביבה, ללא צורך בתשלום למתקין (שכן ניתן להתקינו עצמאית ובקלות) ובמחיר שעתיד להיות זול מהמזגנים הקיימים, חרף העובדה שהוא מהפכני ויהפוך בקרוב למונופול עולמי. החברה גייסה עד כה סכומי עתק לפי שווי חברה של 500 מיליון ₪ וממשיכה בגיוס הכספים בימים אלו.

חברת המזגנים הישראלית NEW-AIR מגייסת בימים אלו 20 מיליון ₪ כדי לסיים את פיתוח המזגן המהפכני והייחודי שישים תאריך תפוגה על כלל חברות המזגנים בתבל וישנה את חוקי המשחק בענף המגלגל מיליארדי דולרים מדי שנה, הגיוס הגיע ממשקיעים פרטיים, אשר יאפשרו לה לסיים את פיתוח המזגן המהפכני והעתידי השקט והקל שיפעל ללא מדחס, ללא צינורות, ללא צורך בהתקנה ובחסכון חשמלי גדול.

"לאחר שהשלמנו את הפיתוח התיאורטי בהצלחה, גיוס ההון הנוכחי יאפשר לנו לבנות דגם ראשון בתוך כ-4 חודשים, להשלים את פיתוח הליבה הטכנולוגית עד סוף השנה, ואת הפיתוח התעשייתי המלא של המזגן החדש עד סוף השנה הבאה", אומר יוסי בורנשטיין, איש עסקים ויזם ירושלמי, המשמש כמנכ"ל NEW-AIR. "אני שמח לראות שהמשקיעים החדשים שהצטרפו לחברה תומכים בנו כדי שנוכל להאיץ את תכנית הפיתוח ולהגיע עם מוצר לשוק במהירות המירבית".

NEW-AIR פיתחה טכנולוגית קירור מהפכנית, המאפשרת לייצר מזגן שאינו דורש מדחס ולפיכך אינו כולל יחידה חיצונית. התקנת המזגן המהפכני אינה דורשת צנרת חיצונית וקידוח חורים בקירות, ומאפשרת להתקין את המזגן על הקיר כפי שתולים תמונה. הטכנולוגיה החדשה של ניו איר מוזילה את עלות הייצור של המזגן, וכן מוזילה את עלות ההתקנה ואת עלות השימוש השוטף. כמו כן, המזגן המהפכני אינו כולל גז ממשפחת הפריאונים (כמקובל במזגנים)או גז בלתי-ידידותי-לסביבה אחר, ולכן הוא בטוח יותר לשימוש.

הפיתוח הטכנולוגי החדשני של החברה מבוסס על טכנולוגיות בסיסיות מוכרות של כימיה והנדסה כימית, המיושמות ביעילות נמוכה במוצרים אחרים שלא בענף המזגנים. הפיתוח הטכנולוגי פורץ הדרך של החברה באופטימיזציה של חומרים ובמזעור רכיבים ומכלולים איפשר ליישם טכנולוגיות בסיסיות אלו במזגן ביתי ביחס עלות/ביצועים משופר. הפיתוח הטכנולוגי החדשני נרשם בפטנטים רבים, הן על החומרים הכימיים, הן על המכלולים השונים של הליבה הטכנולוגית, והן על הבקרה המערכתית האלקטרונית המתוחכמת.
החברה מתכננת להתמקד תחילה בשוק מזגני-החדר הביתיים, המבוסס כיום על מזגנים מפוצלים. גודל השוק העולמי השנתי של מזגני-חדר מפוצלים הינו כ-100 מיליון מזגנים, הנמכרים בסכום כולל של כ-70 מיליארד דולר

www.newair.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אלדר יחסי ציבור ותקשורת.