רעידת אדמה עולמית
רעידת אדמה עולמית
גז ידידותי לסביבה
גז ידידותי לסביבה
מפתח המזגן המהפכני. בורנשטיין
מפתח המזגן המהפכני. בורנשטיין
הודעה לעיתונות

בחור ירושלמי בן 28 פיתח מזגן מהפכני שישים תאריך תפוגה על חברות המזגנים בעולם

לאחר שנתיים וחצי של פיתוח בו הושקעו מיליון דולר, הצליח בחור ירושלמי בן 28 להביא למה שבוודאות יהפוך למהפכה אדירה בעולם המזגנים.

המהפכה היא מזגן המשלב על טכנולוגיות, שקיימת עשרות שנים בשוק חסכוני ב 70% בצריכת החשמל, בהתקנה עצמית, עם גז ידידותי לסביבה (ניתן להריח ולנשום אותו והוא לא רעיל כמו שהוא היום), ללא מדחס, ללא צנרת, עוצמתי יותר, ללא צורך במתקין שכן אין התקנה ואין צורך במוביל! המוצר קל וקטן בחצי מהמזגנים הקיימים בשוק היום וכל שצריך הוא פשוט לתלות 2 ברגים על הקיר, במחיר זול בהרבה מהמחירים בשוק היום. (לאחר שנתיים בשוק יעלה המזגן כ 1000 ש"ח ליחידה)

ניתן לשלוט שליטה חכמה דרך אפליקציה מכל סמארט-פון.
החלק הכי יקר יעלה במקסימום 130 ₪

על המהפכה האדירה הנמצאת בשלבי הפיתוח הסופיים שעונה לשם NEW AIR ותשנה את חוקי המשחק בעולם המזגנים המגלגל מדי שנה כ 70 מיליארד דולר, חתום סטודנט ירושלמי למשפטים, בן 28 בשם יוסי בורנשטיין, שעבד בצעירותו בעולם המזגנים ומאז הרהר בראשו איך הוא מוצא את הנוסחה למצוא את המזגן המושלם, שיחליף את המדחסים בכל מקום (מטוסים, רכבות, אוניות ואפילו בונקרים)
בורנשטיין מזמין את כל בעלי המקצוע לנסות ולבחון את הפיתוח שלו,
על הפרויקט חתום לא אחר מגדול המוחות במדינה עם לא בעולם פרופסור אבי מרמור ראש הפקולטה לכימיה בטכניון חיפה אשר בדק את היתכנות הפרויקט ונתן תוצאה חד משמעית שזה יעבוד
"האקזיט שלי לא ייפול מזה של וואטסאפ"
אה בעצם הוא כן מצא מינוס: המתקינים שעלולים להיפגע ממחסור בעבודה,
פתרון לכך כבר מצא בורנשטיין: "הם יהפכו לסוכנים של NEW AIR.

http://newair.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אלדר יחסי ציבור ותקשורת.