הודעה לעיתונות

הזמנה לסיקור: 1 במאי: הפגנה לזכר קורבנות הקומוניזם תיערך ע"י מרכז איין ראנד והתנועה הליברלית החדשה

מרכז איין ראנד והתנועה הליברלית החדשה יערכו הפגנה לזכר קורבנות הקומוניזם ב- 1 במאי

ההפגנה תערך ביום ו' ה- 1/5/15, בשעה 10:00 בכיכר רבין

התנועה הליברלית החדשה ומרכז איין ראנד בישראל יערכו הפגנה לזכר 100 מיליון קורבנות הקומוניזם והתכנון המרכזי ביום ה- 1 במאי. המצעד יתקיים במחאה על הגלוריפיקציה שעורכים גופים ישראליים למשטרים הקומוניסטיים ולשיטה שגבתה את חייהם וחירותם של מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם.

בועז ארד, מנכ"ל מרכז איין ראנד: "מתברר שקל מאוד לאנשים לשכוח את ההיסטוריה. במקום לעשות מאמץ ולמחות מעל פני האדמה כל זכר של המשטרים הטוטאליטריים שרמסו את אזרחי העולם במאה העשרים ועד היום מטילים את חיתותיהם על רבים בעולם, ישנן קבוצות בישראל שמתעקשות להעלות על נס את פועלם של אלה שבשם של אידאלים מוטעים רמסו את בני האדם, שללו את חירויותיהם וטבחו בהם חדשות לבקרים. גם בישראל שילמנו ואנו עדיין משלמים מחיר יקר עבור הניסיון הסוציאליסטי שהוריד לטמיון משאבים עצומים ופוגע בשיגשוג וחירות אזרחי ישראל. ביום שישי בבוקר ה- 1 במאי נתכנס בכיכר רבין כדי להזכיר לכל מי שמבקש לשכוח, את הקורבנות, את בני האדם ואת החירות שאבדה ובקושי רב הושבה".

התנועה הליברלית החדשה ומרכז איין ראנד פועלים למען קידום הערכים הליברליים וחירות האדם בישראל. שני האירגונים בשיתוף תנועות נוספות יערכו ב- 7/5/15 את כנס החירות השני, בהשתתפות פרופ' עומר מואב, ד"ר מיכאל שראל, ד"ר שלמה קאליש, ד"ר ירון ברוק, ד"ר רננה לואיני, ד"ר אמיר שני ואחרים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ניר הירשמן תקשורת.