הודעה לעיתונות

האיביי של המדיה מכה שוב: פונד5 שילב מתייג אוטומטי

חברת פונד5 (Pond5), המפעילה את אתר הפלטפורמה למסחר במדיה הגדול בעולם, ממשיכה להכתיב את חוקי המשחק ומכניסה בפעם הראשונה לתעשיית מאגרי המדיה מתייג אוטומטי

פלטפורמת המסחר הגדולה בעולם לצילומי וידאו ללא תמלוגים, חושפת את הכלי החדש שלה: תיוג אוטומטי. הטכנולוגיה החדשנית, הראשונה מסוגה בשימוש בתעשיית מאגרי מדיה, מוסיפה באופן אוטומטי מילות מפתח לכל קטע וידאו, תמונה ואילוסטרציה המועלות לאתר ובכך מסמנת הישג נוסף לחברה המובילה בתחום. שירות התיוג האוטומטי מאפשר למוכרי המדיה לחסוך זמן יקר ולקטלג את הקולקציה שלהם בצורה יעילה יותר, וכתוצאה מכך להגדיל את היקף המכירות דרך האתר.

"אנחנו תמיד מחפשים דרכים להפוך את חייהם של האמנים המוכרים שלנו לקלים יותר", אמר אחד מהמייסדים ומנכ"ל פונד5 טום בנט. "עם התיוג האוטומטי, אנחנו עוזרים להם להרוויח יותר כסף תוך קיצור משמעותי של החלק המייגע ביותר של תהליך ההעלאה". התוכנה לתיוג אוטומטי סוקרת הצילומים ומוצאת את מילות המפתח המתאימות ביותר. כך לדוגמה, צילום של חוף הים יכול ליצור מילות מפתח כמו "חוף", "שקיעה", "טרופית", "גלים" וכו' ולתוך המערכת האוטומטית ניתן גם להוסיף מילות מפתח באופן ידני. מילות המפתח מקלות על מחפשי המדיה למצוא את הקטעים והתמונות הרלוונטיים להם ואף עוזרים למוכרים להרוויח יותר.

טכנולוגית התיוג האוטומטי הופכת את פונד5 למקום הידידותי ביותר בעולם לאמנים המוכרים את יצירותיהם במאגרי מדיה. פונד5 מאפשרת ליוצרי תוכן למכור במחירים שייקבעו ומציעה את העמלה הגבוהה והמשתלמת ביותר בשוק המדיה עבור מכירת היצירות. האתר מוביל את שוק המסחר במדיה, רכישת וידאו באיכות HD ו-4K, ולאחרונה אף עלו באתר יותר מ-80,000 סרטונים וקבצי מדיה אחרים הניתנים להורדה מיידית בחינם. כל הקבצים הם חלק מהפרויקט פאבליק דומיין - נחלת הכלל (שזכויות היוצרים עליהם פגו).

על אתר Pond5
פונד5 (www.pond5.com) הוא המרקט פלייס הגדול בעולם ליוצרי מדיה, ומציע את האוסף הגדול ביותר ברשת של סרטוני וידאו חופשיים מתמלוגים, מיליוני תמונות, אילוסטרציות, קטעי מוסיקה, אפקטים מוסיקליים, תבניות אפטר אפקט של "אדובי" ומודלים בתלת-מימד. החברה שברה את המודל העסקי המסורתי של מאגרי המדיה למכירה באמצעות מרקט פלייס המאפשר ליוצרים מרחבי העולם להעלות את יצירותיהם ולהציע אותן למכירה במחיר שייקבעו. האמנים זוכים לקבל 50% מכל מכירה - כמעט פי 2 ממה שמציעים השחקנים המסורתיים בענף מאגרי המדיה. הלקוחות משלמים רק על הקבצים שהם צריכים. מטה החברה נמצא בניו יורק ולה נציגויות במדינות רבות. באחרונה גייסה החברה 61 מיליון דולרים מקרנות ההון סיכון ״סטרייפס גרופ״ ו״אקסל פרטנרס״ המושקעת בקייאק שנודעת כאחת משני המשקיעים הראשונים בפייסבוק.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- זאב ינאי תקשורת ואסטרטגיה.