מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 21/05/2015 14:12
עדכון: 21/05/2015 14:13
נושא: טכנולוגיה והייטק
אורית אייזנשטיין משעני, מנהלת תיקי לקוחות – מערכות HR  בסינריון מערכות
אורית אייזנשטיין משעני, מנהלת תיקי לקוחות – מערכות HR בסינריון מערכות
הודעה לעיתונות

סקר המנהלים של לינקדאין: המלחמה על הטאלנטים עוברת לזירת הרשתות החברתיות וללוחות הדרושים באינטרנט

הסקר הבינלאומי אף מצביע על עליה משמעותית בשימוש במובייל לאורך תהליך הגיוס, הן מצד העובדים והן מצד המעסיקים

סקר שערכה לינקדאין בקרב מעל 4000 מגייסים מובילים בארגונים מ-31 מדינות ברחבי העולם, מעלה כי חל שינוי דרמטי במקורות הגיוס, במיוחד כאשר מדובר בגיוס מועמדים מיומנים, מוכשרים ואיכותיים: 38% מהגיוס האיכותי מתבצע כיום דרך רשתות חברתיות מקצועיות - קפיצה של 73% בארבע השנים האחרונות. חיזוק משמעותי נרשם גם בכוחם של לוחות הדרושים האינטרנטיים - 74% דיווחו כי גייסו באמצעותם, בעיקר כאשר היה צורך בגיוס כמותי.

הסקר גם מצביע על עלייה דרמטית בשימוש במובייל בתהליך הגיוס: בארבע השנים החולפות היתה קפיצה של 90% במספר המועמדים לעבודה שהשתמשו במובייל שלהם לצורך למידה על משרות פתוחות בחברה ו-75% אף הגישו מועמדות באמצעות שימוש במערכות מובייל. מצד המעסיקים, 30% דיווחו כי פרסום המשרות שהם מציעים מותאם למובייל ו-34% הצהירו כי אזור ה"משרות הפתוחות/קריירה" באתר החברה שלהם הותאם למובייל.

במקביל, מגלה הסקר כי רשתות חברתיות הופכות לערוץ משמעותי ביותר בקידום מותג המעסיק - 61% מהחברות מקדמות את הארגון כמעסיק ברשתות החברתיות ו -56% מהנסקרים ציינו כי חיזוק המותג נמצא בקדימות עליונה עבורם. 75% מהמשיבים ציינו שלמותג המעסיק - הדרך בה תופסים מועמדים ועובדים את הארגון כמקום עבודה, יש השפעה ישירה על היכולת שלהם לגייס עובדים מוכשרים ואיכותיים. מחקרים שמדדו השפעתו של מותג מעסיק חזק, העלו כי הוא יכול להוזיל את עלויות הגיוס עד ל- 50% ולצמצם תחלופת עובדים בקרוב ל- 28%.

"יתרונן הגדול של הרשתות החברתיות הוא שבאמצעותן ניתן לאתר גם מועמדים פאסיביים, שלא בהכרח מחפשים עבודה באופן אקטיבי. כך גם ניתן להעשיר את מאגר המועמדים במערכת גיוס העובדים, לשמור איתם על קשר ולאתר בקלות מועמדים מתאימים ואיכותיים בעת הצורך," אומרת אורית אייזנשטיין-משעני, מנהלת תיקי לקוחות – מערכות HR בסינריון מערכות, המתמחה במתן פתרונות תוכנה לניהול ההון האנושי בארגון. "לפתרונות המובייל, כמו פורטל מועמד באתר החברה המגייסת, יש כמובן חשיבות רבה משום שהם הופכים את תהליך פרסום והגשת מועמדות לנגיש ופשוט בכל מקום, בכל זמן ובכל אמצעי".

אייזנשטיין-משעני אומרת כי בסקר שערכה סינריון בישראל במהלך 2014, ציינו 70% מהמשיבים שאיכות הגיוס ברשתות החברתיות טובה לפחות כמו בערוצים אחרים, אם לא יותר מכך. "75% מהמשיבים העריכו כי השימוש שהם עושים ברשתות החברתיות לאיתור מועמדים, פרסום משרות ומיתוג ארגוני, רק יגבר. כל מי שרוצה לראות את העובדים הטובים אצלו ולא אצל המתחרים, חייב להיות שם".

אודות סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים וחישוב שכר, ניהול גיוס עובדים וניהול אסטרטגי של ההון האנושי בארגון - Talent Management. מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management.

למידע נוסף: www.synerion.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.