..
..
הודעה לעיתונות

הכדורגלנים במסר לעולם השאירו את הפוליטיקה מחוץ למגרש

הנציגות החדשה של שחקני הכדורגל בישראל משיקה היום קמפיין בינלאומי שכותרתו – One world one ball במסגרתו הופק קליפ עם שחקניות ושחקני כדורגל בני שלוש הדתות המשחקים בישראל, הקורא להשאיר את הפולטיקה מחוץ למגרש.

הקליפ הוא חלק מהמאמץ המשותף של ההתאחדות לכדורגל ומשרד החוץ, להביא לכך שההצעה של נציגי הרשות הפלשתינית להרחיק את ישראל מפעילות בינלאומית בפיפ"א לא תזכה לרוב ותידחה על ידי קונגרס פיפ"א שיתקיים בסוף החודש (29 במאי), בשוויץ.

כזכור לפני כחודש הודיע מנכ"ל ארגון השחקנים העולמי, תיאו ואן סגלן, כי הוא קורא למדינות לדחות את ההצעה הפלשתינית וקרא לפתור את המחלוקות בהידברות ולא בחרמות.

הקליפ יופץ ברשתות החברתיות וכמו כן יוצג במהלך הקונגרס על מסכים אשר יהיו פזורים במקומות הכינוס של נציגי 209 המדינות המשתתפות בקונגרס ולכל שגרירויות ישראל בעולם.

בקליפ נוטלים חלק סלים טועמה (בני לוד), נורה אבו שנב (הפועל פ"ת), לביאה ואן אוורקרק(מכבי כישרונות חדרה), אופיר מרציאנו (מ.ס אשדוד), אדביסי דוסומו (ניר רמת השרון), מורן לביא (אס"א ת"א), ברנקו מיכאלוביץ' (הפועל כפר סבא), דלה איינוגבה (בני יהודה), דניאל פז (אס"א ת"א) וקארין סנדל (רמת השרון).

קישור לצפייה בקליפ
https://www.youtube.com/watch?v=YYgz-ea4-J0

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.