מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 21/05/2015 22:14
נושא: תיירות
להקת ריקוד מדרום קוריאה
להקת ריקוד מדרום קוריאה
להקת הריקוד במופע בארנה פיס
להקת הריקוד במופע בארנה פיס
פסטיבל 2015
פסטיבל 2015
הודעה לעיתונות

4000 תיירים נוצרים אוהדי ישראל מ – 70 מדינות משתתפים בפסטיבל ענק בירושלים

4000 תיירים נוצרים אוהדי ישראל מ – 70 מדינות משתתפים בפסטיבל ענק בירושלים שימשך 5 ימים בצל הפגנת חרדים וללא נציג רשמי בכיר של ממשלת ישראל או ראש העיר ירושלים. מצ"ב צילומים מלהקת הריקוד המרהיבה מדרום קוריאה ותפילה המונית לתמיכה בישראל ובשלום.

אלפי צליינים אוונגליסטים נוצרים, אוהדי ותומכי ישראל הגיעו לישראל וכבשו את בירתה ירושלים במסגרת פסטיבל תרבות בינלאומי ועצרת תפילה המונית למען השלום באזורנו. הפסטיבל הבינלאומי שנפתח אמש ימשך עד יום שני, 20-25 במאי 2015 באולם ארנה פיס בירושלים ומועבר בשידור חי למיליוני צופים באמצעות עשרות ערוצי ורשתות טלוויזיה ואתרי אינטרנט ברחבי העולם. הפסטיבל נפתח אמש באירוע חגיגי בצל הפגנה של עשרות חרדים וללא אף נציג רשמי בכיר של מדינת ישראל.

אחת המשלחות החשובות בכנס הגיעה השנה מדרום קוריאה. המשלחת של כנסיית מנמין מסיאול בראשותו של הכומר ד"ר ג'רוק לי נחשבת לכנסיה האוהדת ביותר למדינת ישראל וקיימה בשנת 2009 פסטיבל וכנס המוני לשלום בהשתתפות 3,000 צליינים שהגיעו מ- 36 מדינות ונשאו תפילה לשלום באזורנו. תפילה דומה יקיימו הצליינים מדרום קוריאה גם השנה.

אחד השיאים בפסטיבל התרבות יהיה מופע של להקת ריקוד ומחול מדרום קוריאה עם 8 רקדניות בלבוש מסורתי ובריקוד קוריאני מסורתי. המופע של המשלחת של כנסיית מנמין מסיאול בראשותו של הכומר ד"ר ג'רוק לי הנחשבת לכנסיה האוהדת ביותר למדינת ישראל, התקיים הבוקר, חמישי באולם הפיס ארנה בירושלים בנוכחות אלפי צליינים. בהמשך התקיימה תפילה המונית למען קיומה ובטחונה של מדינת ישראל ולמען השלום באזורנו. עוד יופיעו בפסטיבל להקות ריקוד אקזוטיות, תזמורות ומקהלות מרחבי העולם שיופיעו במלבושים ססגוניים וישירו שירי דת ותפילות.

ד"ר ג'רוק לי, שביקר בעבר בישראל מספר פעמים מסר כי ההשתתפות של המשלחת מדרום קוריאה בפסטיבל בירושלים ובישראל היא הבעת הזדהות ואמון במדינת ישראל ומנהיגיה. ד"ר לי ציין כי כנסייתו ומיליוני מאמיניו ברחבי העולם נחשבים לתומכים הגדולים ביותר של ישראל ומברכים את ממשלת ישראל החדשה עם בחירתה תוך שהם מתפללים לשלום באזורנו. הוא הביע רצון לחזק את קשרי התרבות בין ישראל לדרום קוריאה ולהזמין אליה אנשי תרבות ורוח.

יחסי ציבור: יצחק רביחיא, רב תקשורת: 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.