רוני יעקובי, צילום  ישראל הדרי
רוני יעקובי, צילום ישראל הדרי
הודעה לעיתונות

רני יעקובי, המשנה למנכ"ל במסלול האקדמי המכללה למינהל, מונה למנכ"ל המכללה


· יעקובי כיהן בעברו בשורה של תפקידים בכירים ביניהם: סמנכ"ל שיווק בבנק לאומי למשכנתאות ומנכ"ל קבוצת קידום.

· כמשנה למנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למינהל ייסד יעקובי מודל המעניק מעטפת שלמה של שירותים עבור הסטודנטים. יעקובי הוביל פיתוח של מרכזי היזמות במכללה והעמיק את שיתופי הפעולה עם חברות מובילות במשק, זאת מתוך התפיסה שפיתוח הקריירה מתחיל כבר מהיום הראשון ללימודים. שנה שעברה זכתה המכללה למינהל במקום השני בדירוג שביעות רצון הסטודנטים הנעשה בכל שנה.

· רני יעקובי אמר עם קבלת המינוי: "ענף ההשכלה הגבוהה בישראל עובר תהליכי שינוי. מוסד אקדמי מוביל הוא כזה שמצליח להבין את הצרכים המורכבים של הסטודנטים, לצד הצרכים המשתנים של עולם התעסוקה. אני מאמין במכללה ואעשה את המקסימום כדי להמשיך ולמצב אותה כאחד המוסדות המובילים בשוק האקדמיה בישראל הן ברמה האקדמית והן ברמת השירותים המוענקים לסטודנטים".

רני יעקובי, המשנה למנכ"ל במסלול האקדמי המכללה, מונה למנכ"ל המכללה. יעקובי יחליף בתפקידו את רפי צרפתי, ששימש כמנכ"ל המכללה בארבע השנים האחרונות.

יעקובי כיהן בעברו בשורה של תפקידים בכירים ביניהם: סמנכ"ל שיווק בבנק לאומי למשכנתאות, מנהל אגף שיווק בחברת דלק ומנכ"ל קבוצת קידום. יעקובי בוגר תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ובוגר תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק מהאוניברסיטה העברית.

כמשנה למנכ"ל המסלול האקדמי המכללה למינהל ייסד יעקובי מודל המעניק מעטפת שלמה של שירותים עבור הסטודנטים. יעקובי הוביל פיתוח של מרכזי היזמות במכללה והעמיק את שיתופי הפעולה עם חברות מובילות במשק, זאת מתוך התפיסה שפיתוח הקריירה מתחיל כבר מהיום הראשון ללימודים. שנה שעברה זכתה המכללה למינהל במקום השני בדירוג שביעות רצון הסטודנטים הנעשה בכל שנה.

המסלול האקדמי המכללה למינהל היא המכללה הגדולה והוותיקה בישראל, הלומדים בה כ- 9,000 סטודנטים לתואר ראשון ושני בשמונה בתי ספר שונים: מינהל עסקים, משפטים, תקשורת, כלכלה, מדעי ההתנהגות, פסיכולוגיה, עיצוב ומדעי המחשב.

רני יעקובי אמר עם קבלת המינוי: "ענף ההשכלה הגבוהה בישראל עובר תהליכי שינוי. מוסד אקדמי מוביל הוא כזה שמצליח להבין את הצרכים המורכבים של הסטודנטים, לצד הצרכים המשתנים של עולם התעסוקה. אני מאמין במכללה ואעשה את המקסימום כדי להמשיך ולמצב אותה כאחד המוסדות המובילים בשוק האקדמיה בישראל הן ברמה האקדמית והן ברמת השירותים המוענקים לסטודנטים".

פרופ' אשר טישלר, נשיא המסלול האקדמי המכללה למינהל: "רני יעקובי מלווה מקרוב את המסלול האקדמי המכללה למינהל כבר שנים רבות. אני משוכנע שהתכונות והכישורים שהפגין כמשנה למנכ"ל יהפכו אותו למנכ"ל מצוין. אני רוצה להודות לרפי צרפתי על עבודתו היסודית ולאחל לו הצלחה רבה באתגר הבא שלו".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- המסלול האקדמי המכללה למינהל.