מפרסם: גופר תקשורת
תאריך: 31/05/2015 10:50
נושא: תיירות, תעופה
הודעה לעיתונות

לקראת הקיץ- חברת טיולי השטח- טריפולוג'י תפעיל טיסה שבועית בחודשים יולי עד ספטמבר מת"א לאתונה

בכל יום שני החל מחודש יולי עד ספטמבר 2015, תצא טיסה מיוחדת של חברת טריפולוג'י- מת"א לאתונה למסע בן שמונה ימים

חברת טיולי השטח "טריפולוג'י" מתמחה במסלולים הכוללים ג'יפים בנהיגה עצמית, טיולי משפחות בג'יפים, טרקים ומסלולי הליכה. טריפולוג'י תציע מגוון מסלולים במרכז ובצפון יוון, שני מסלולים לדוגמא חוצה פינדוס ביוון האלפינית שיכלול 8 ימים ג'יפים בנהיגה עצמית, טיול ג'יפים בנהיגה עצמית משולב בנופש בקלאב על הים המיועד בעיקר למשפחות אבל לא רק...

מסלול ראשון: חוצה פינדוס- טיול ג'יפים ביוון האלפינית
המסלול יורכב מ-8 ימים ברכסים, מפלים, אגמים, מנזרים ועוד נופים עוצרי נשימה של יוון האלפינית. הטיול יעבור בחבל אבריטניה המכונה גם "שוויץ של יוון", במהלך הטיול רחצה באגמים הגדולים ביקור במנזרים ובטברנות מקומיות הליכה למפלי הגשם הנצחיים של אבריטניה, בנסוף נבקר בחבל אגרפה (החבל שאינו מסומן), בזגוריה על שלל כפריה וכמובן מטאורה והמנזרים התלויים.
מחיר הטיול החל מ 1,385 €לאדם בחדר זוגי לפי 4 מטיילים בג'יפ.

מסלול שני למשפחות: טיול ונופש בסיומו- שילוב מסע ג'יפים ונופש בלוטראקי
המסלול יתחיל ב 5 ימים בשטח בטיול ג'יפים בנופים הנפלאים של יוון ההררית ויסתיים ב 3 לילות של נופש בלאב מפנק על חוף הים הטיול מתאים מאוד למשפחות ולילדים במגוון גילאים. בחלקו הראשון של הטיול נלון במלונות הרים מקסימים, נבקר בחבל אבריטניה, נגלוש באומגה ונחתור בקאייקים, נחווה את אזור האגמים הגדולים וכמובן הרבה אוכל טוב בטברנות שרק אנחנו מכירים. בסיום טיול הג'יפים 3 לילות נופש על הים בקלאב חמישה כוכבים.

מחיר הטיול החל מ 1,385 €לאדם בחדר זוגי לפי 4 מטיילים בג'יפ.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גופר תקשורת.