הודעה לעיתונות

שיתוף פעולה בין חברת "מעדני מיקי" לפיצה האט


"מעדני מיקי" תשווק מארז טחינה מיוחד עבור פיצה חדשה שמשיקה פיצה האט - "פיצה שקשוקה" - פיצה משפחתית מבצק דק, עם רוטב שקשוקה פיקנטי המכיל ביצים, גבינת מוצרלה איכותית, פלפל ובצל קלוי, בליווי טחינה

חברת "מעדני מיקי", יצרנית הסלטים ומוצרי הדגים המובילה, יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת "פיצה האט". במסגרת שיתוף הפעולה תשווק מעדני מיקי רוטב טחינה מעוצב ומיוחד עבור פיצה שקשוקה חדשה שמשיקה פיצה האט. הרוטב ישווק לכל לקוח הרוכש את הפיצה, כחלק ממגש ההגשה המשפחתי.
פיצה האט שקשוקה הנה ההמצאה הישראלית שסיקרנה את אנשי פיצה האט העולמית. פיצה משפחתית מבצק דק, עם רוטב פיקנטי של שקשוקה המכיל ביצים, גבינת מוצרלה איכותית, פלפל ובצל קלוי. לצד הפיצה מוגש סלט טחינה תוצרת "מעדני מיקי" כדי "לנגב" את שולי הפיצה ברוטב הטחינה. לדברי שולי חן, מנהל השיווק והייצוא של "מעדני מיקי", בחברה מעודדים ומחפשים אחר שיתופי פעולה עם חברות מזון אחרות. "אנו שמחים להיות חלק מהשקה ייחודית של פיצה האט בפיצה בטעמים ישראליים, בשילוב הטחינה שלנו שנבחרה לטחינה האהובה בישראל".
חברת "מעדני מיקי" נוסדה בשנת 1939 ומייצרת מאז ועד היום מגוון רחב מאוד של סלטים, סלטי דגים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים ומלוחים. החברה מייצאת את מוצריה לארה"ב, קנדה ואירופה מגוון של מוצרים תחת שם המותג הישראלי "מעדני מיקי".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירב בורמד יחסי ציבור.