מר קריין קו, נשיא סמסונג אלקטרוניקס ישראל
מר קריין קו, נשיא סמסונג אלקטרוניקס ישראל
הודעה לעיתונות

סמסונג מחוללת מהפכה בחוויית הצפייה ומשיקה בישראל את סדרת טלוויזיות ה-SUHD החדשנית

סדרת ה- SUHDמכתיבה עידן חדש בתחום קטגוריית הטלוויזיות עם טכנולוגיית תצוגה בלעדית לסמסונג, מנגנון השבחת תמונה SUHD Remastering ופונקציות של טלוויזיה חכמה המופעלות באמצעות מערכת ההפעלה Tizen

הרצליה, ישראל – 29 ביוני, 2015 – סמסונג אלקטרוניקס ישראל, המובילה בתחום הבידור הביתי במשך 9 שנים ברציפות, חשפה היום בהשקה הישראלית סדרה מקיפה של טלוויזיותSUHD המציבה סטנדרט חדש בתכני פרמיום UHD וממנפת את חוויית הצפייה לרמה גבוהה מתמיד.
טלוויזיית ה-SUHD החדשה מציבה ציוני דרך חדשים בעידן ה-UHD, ומספקת איכות תמונה מעולה עם חדות יוצאת דופן, בהירות מרהיבה וצבעים עשירים במיוחד.
בנוסף, לטלוויזיות SUHD של סמסונג יש כמה מאפיינים חדשים ומרגשים – מנגנון השבחת תמונה SUHD Remastering המספק חוויית צפייה יוצאת דופן; עיצוב קעור מסוגנן המעניק לצופים חוויית צפייה עוטפת ופונקציות טלוויזיה חכמה המונעות כעת על-ידי מערכתTizen המעניקה למשתמשים גישה קלה לתוכן המועדף עליהם.
"מורשת ורוח החדשנות שלנו ממשיכות להרחיב את גבולות חווית הבידור הביתי עם אפשרויות חדשות," אמר מר Crane Koh, מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל. "מבלי להתחשב במקור התוכן, סמסונג מספקת את התמונה הטובה בתעשייה ותמשיך לעשות זאת עם טלוויזיות ה-SUHD שלנו. הצרכנים יכולים להיות בטוחים שאנחנו מחויבים מתמיד לספק חוויה מעולה של בידור ביתי בשנים הבאות ללקוחותינו בישראל."

מצורף הודעה מלאה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- זאב ינאי תקשורת ואסטרטגיה.