מפרסם: ופרצת תקשורת
תאריך: 01/07/2015 14:02
נושא: תיירות, יהדות
הודעה לעיתונות

סיור בסביבות ציון דוד המלך בירושלים - הודעה לעיתונות

צהריים טובים,

לאחר שבשנים האחרונות מספר פעמים ביקשו מדינות שונות אחיזה בציון דוד המלך הממוקם בהר ציון בירושלים, פתח הרב יוסף ברגר, ביוזמה להזמין לסיורים בהר ציון יהודים מכל רחבי העולם, במהלכן הוא מביא מקורות לאמיתות הימצאו של דוד המלך בשטח הציון והחשיבות המיוחדת של המקום העתיק והמופלא לעם היהודי.

תוך כדי סיור מספר הרב ברגר על אלו שניסו להיכנס לשטח המערה הממוקמת מתחת למצבה בהר בתקופת העות'ומאנים וקודמיהם ולא הצליחו לצאת, ומצד שני על אלו שנכנסו, יצאו לשלום וסיפרו את אשר ראו בשטח המערה הכוללת את קברו של דוד דוד המלך ע"ה יחד עם שאר מלכי בית דוד.

נציין שהציון ממוקם במרחק של עשר דקות הליכה מהכותל המערבי, ונמצאים בנו דוד המלך, שלמה המלך ועוד תשעה ממלכי בית דוד. וגדולי ישראל רבים הגיעו במיוחד לארץ ופקדו את הציון, כפי שמתאר הרה"ק בעל 'מנחת אליעזר' ממונקאטש: " טוב לילך בראשונה להר ציון, ירכתי צפון טמונים קברי מלכי בית דוד, כי מי בראש דוד בראש, הוא המלך המשיח אשר אליו לבבנו שואף זורח. ולאו אורח ארעא לאותובי דעתא מאבראי בשארי מקומות הקדושים טרם יבקרו בהיכל כבוד המלכות ".

לתיאום ראיון עם הרב ברגר ניתן להתקשר אליו ישירות למספר 0548455798

הרב ברגר פוקד את הציון מספר פעמים בשבוע לצורך תפילות במקום הקסום, אליו הוא מזמין גם אותך, על מנת שרבים יזכו וידעו על המקום הקדוש השוכן בקרבת שריד בית המקדש, הכותל המערבי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ופרצת תקשורת.